در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        شما به صندلی استادممتازی دانشگاه تهران نیاز نداشتید،آن صندلی نیازمند شما بود
        سالم‌خبر: به دنبال بازنشستگی اجباری رضا ملک زاده استاد ممتاز دانشگاه علوم پزشکی تهران ، پروفسور ملک حسینی مشهور به پدر پیوند کبد ایران به این اتفاق واکنش نشان داد. در نامه ملک حسینی به ملک زاده که بیت مشهور "قدر زر زرگربداند ، قدرگوهر گوهری" آغاز شده، آمده است: شنیدم که مسئولین محترم دانشگاه علوم پزشکی تهران شما را به شکلی عجولانه و بی خبرانه بازنشسته کرده اند ،حقیقتش این خبر برایم بسیار نگران کننده و شوک آوربود. چهارشنبه، 8 فروردین 1403

        عناوین مرتبط
        ایمنی جامعه در مقابل ویروس HPV و سرطان؛ آگاهی و واکسیناسیون است
        سالم‌خبر: ویروس پاپیلوما یا HPV یکی از اصلی‌ترین عوامل ابتلا به انواع سرطان است که متخصصان عفونی معتقدند بی‌توجهی به آن می‌تواند سلامت جسم و روان آحاد جامعه را تحت تاثیر قرار دهد. به گزارش سالم‌خبر به همت بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نشستی به منظور روشنگری و اطلاع‌رسانی در خصوص ویروس پاپیلوما یا بیماری HPV با حضور ویروس شناسان، متخصصان عفونی و روانپزشکان در سازمان نظام پزشکی ایران برگزار شد؛ ویروس HPV یا پاپیلوما یکی از شایعترین بیماری‌های عفونی مربوط به دستگاه تناسلی است که می‌تواند زمینه ابتلای فرد به انواع سرطان‌ها را فراهم کند.

        از ۵ سال دیگر فروپاشی نظام سلامت آغاز می‌شود
        سالم‌خبر: مهرماه سال گذشته معین‌الدین سعیدی، عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان خبر از ورود پزشکان هندی و پاکستانی به کشور داده و گفته بود که این افراد به‌صورت غیررسمی مشغول به‌کارند. ماجرا، اما تنها مهاجرت‌ها نیست، سیاست‌های نادرست و بی‌برنامگی برای خروج از بحران، چالش‌های نظام سلامت را ادامه‌دار کرده است. پزشکان دیگر علاقه‌ای برای گرفتن تخصص ندارند، آن‌ها برای طبابت دیگر به مناطق محروم نمی‌روند، در شهر‌های کوچک فعالیت نمی‌کنند و در رشته‌های سخت، درس نمی‌خوانند.   نسل جدیدی از پزشکان در حال تربیت‌اند که به‌دنبال درآمد بالاتر و خطر کمترند. علیرضا اسپید، نایب‌رئیس سابق شورایعالی نظام پزشکی و عضو فعلی مجمع عمومی نظام پزشکی کشور است.

        نتیجه معکوس قانون جوانی جمعیت؛ فرزندآوری 5درصد کم شده است
        سالم‌خبر: رئیس انجمن علمی ژنتیک پزشکی ایران گفت: آنچه مایه تعجب است، بی‌تفاوتی قانون‌گذاران نسبت به نتیجه معکوس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است. سیدمحمد اکرمی، افزود: در گزارشی اعلام شد که در 10 ماه اول 1401، طلاق پنج درصد زیاد، ازدواج پنج درصد کم و فرزندآوری نیز پنج درصد کم شده است؛ یعنی اگر دوستان سکوت می‌کردند، شاید الان 15 درصد جلوتر بودیم! قانون موسوم به «جوانی جمعیت و حمایت از خانواده» واکنش‌های بسیاری را به ویژه در محافل علمی ‌داشته است. تقریبا همه کارشناسان معتقدند این قانون نه ‎تنها در جهت افزایش جمعیت مؤثر نیست، بلکه دقیقا عکس آن عمل می‌کند و عامل امتناع بسیاری از خانواده‌ها از فرزندآوری می‌شود.