در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        افزایش ۳۵ درصدی تعرفه‌های پزشکی برای صیانت از سلامت مردم
        موافقت دولت با افزایش ۳۵ درصدی تعرفه خدمات بهداشتی، درمانی و دارویی اگرچه جامعه پزشکی را که خواهان افزایش ۴۶ درصدی بودند راضی نکرد اما در نگاه کلی، این نرخ‌گذاری به نفع عموم‌ جامعه است تا دسترسی آنان به خدمات درمانی مطلوب، محدود نشود. چهارشنبه، 8 فروردین 1403

        عناوین مرتبط
        حوزه سلامت از دست وزارت بهداشت خارج شده است
        سالم‌خبر: رییس کل سازمان نظام پزشکی ایران، گفت: دخالت نابجا در حوزه سلامت امروز از هر زمان دیگری گسیخته شده و از دست وزارت بهداشت خارج شده است. با تاکید بر حفظ شان و جایگاه پزشکی در کشور، نسبت به ورود سونامی گونه تکنسین‌ها در مداخلات غیر مجاز انتقاد کرد. محمد رئیس زاده، روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در چهل و پنجمین کنگره جامعه جراحان ایران، افزود: سیاست گذاران و مجریان باید متوجه اعمال و رفتار و کنش خود با جامعه پزشکی باشند. با این جامعه فرهیخته و وظیفه خطیر آن نمی‌توان کُشتی گرفت و شوخی کرد. بعضی از شوخی‌ها و ندانم کاری‌ها با جامعه پزشکی جدی جدی، سلامت مردم را دستخوش تغییر خواهد کرد. وی افزود: اعتقاد و اعتماد راسخ مردم به جراحان ایرانی ابدی نخواهد بود اگر مدیریت نکنیم.

        علاقه‌ی وافر قزوینی‌ها به دگزامتازون
        سالم‌خبر: کارشناس امور دارو معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: پرمصرف ترین داروی تجویز شده توسط پزشکان در نسخ بیمه تامین اجتماعی قزوین طی سال گذشته آمپول دگزامتازون بوده است. لیلا طیبی اظهار کرد: هر ماده ای که برای درمان، تسکین علایم، تشخیص بیماری یا پیشگیری از آن به کار رود و بر ساختار یا کارکرد ارگانیسم زنده اثر بگذارد و پس از ورود به بدن عملکرد آن را تصحیح کند، در دانش پزشکی به آن دارو گفته می‌شود.

        مردم به جای ۳۰ درصد، ۷۰ درصد از هزینه‌های آزمایشگاهی را خود پرداخت می‌کنند
        سالم‌خبر: رئیس پانزدهمین کنگره بین‌المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران گفت: بیمه‌ها تعرفه خدمات آزمایشگاهی را به درستی پوشش نمی‌دهند و مردم به جای ۳۰ درصد، ۷۰ درصد هزینه‌ها را از جیب خود پرداخت می‌کنند. شهروز همتی رئیس پانزدهمین کنگره بین‌المللی و بیست‌و‌یکمین کنگره کشوری ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی تشخیص پزشکی ایران در مراسم اختتامیه این رویداد با بیان اینکه آزمایشگاه‌های کشور دو مشکل عمده درباره تعرفه و خدمات بیمه دارند، اظهار کرد: مشکل اول این است که در ۱۰ سال اخیر در دو سال متوالی افزایش تعرفه‌ای در خدمات آزمایشگاهی نداشتیم و در سال‌های بعد افزایش ۵ تا ۱۰ درصدی را در این باره شاهد بودیم که از تورم جاری کمتر بود.