در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        بهره مندی بیماران مبتلا به «اس ام ای» از مزایای صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج
        مدیر کل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: با تشکیل صندوق بیماری‌های خاص و صعب العلاج، بیماران مبتلا به «اس ام ای» از مزایای این صندوق بهره مند هستند. چهارشنبه، 8 فروردین 1403

        عناوین مرتبط
        سلامت مردم شوخی بردار نیست
        سالم‌خبر: رییس کل سازمان نظام پزشکی ایران، در نشست با منتخبین مجلس دوازدهم، گفت: در حوزه سلامت از وابستگی مطلق به خودکفایی مطلق رسیدیم و نه تنها به خودکفایی رسیدیم؛ بلکه پزشکی و سیستم شبکه بهداشت ما مورد غبطه کشورهای پیشرفته دنیا است. محمد رئیس‌زاده با اشاره به نقش مهم قانونگذاری در مجلس شورای اسلامی برای مرتفع کردن بخشی از این مشکلات، افزود: رهبر معظم انقلاب سیاست‌های کلی سلامت را در فروردین ۹۳ ابلاغ کردند که همان نقشه راه درستی برای ادامه خدمات بهداشتی درمانی دارویی در کشور است. متأسفانه هنوز بسیاری از بندهای این سند بالادستی از سوی نهادهای ذی ربط و مسئولین مختلف اجرا نشده است.

        ۲۰ درصد از تومورهای شایع کودکان به تومورهای مغزی اختصاص دارد
        سالم‌خبر: یک متخصص مغز و اعصاب با بیان اینکه ۲۰ درصد از تومورهای شایع کودکان به تومورهای مغزی اختصاص دارد، گفت: نیازمند اراده قوی برای اجرای رویکرد چندتخصصی در درمان تومورهای مغزی کودکان هستیم. نخستین کارگروه «کنگره دو سالانه بین‌المللی انکولوژی کودکان (یادبود پروفسور پروانه وثوق)» با رویکرد چندتخصصی در تومورهای شایع مغزی کودکان، صبح چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مؤسسه محک برگزار شد. مرتضی اشرافی متخصص مغز و اعصاب بیمارستان فوق تخصصی محک در ابتدا با بیان اینکه رویکرد چند تخصصی به تومورهای مغزی ضرورت پزشکی در ایران است؛ گفت: متأسفانه در حالی‌که سال‌هاست در دنیا این رویکرد علمی اجرا می‌شود در ایران از آن استقبال نشده است.

        واردکردن سکوهای اینترنتی خارج از ضوابط حاکم بر مؤسسات پزشکی خطای بزرگی است
        سالم‌خبر: عباس  کبریائی‌زاده، استاد و رئیس مرکز تحقیقات و اقتصاد و مدیریت داروی دانشگاه علوم پزشکی تهران در یادداشتی عنوان کرد: واردکردن سکوهای اینترنتی خارج از ضوابط حاکم بر مؤسسات پزشکی و مقررات حاکم بر کمیسیون‌های ماده 20 و هیئت‌های انتظامی نظام پزشکی خطای بزرگی است که می‌تواند سلامت آحاد جامعه را با مخاطره مواجه کند. غفلتی که در تدوین آیین‌نامه عرضه و حمل دارو از طریق سکوهای کسب‌وکار اینترنتی شده، باید مورد ملاحظه و اصلاح قرار گیرد. چگونه قابل تصور و ممکن است که بخشی از خدمات دارویی و زنجیره تأمین دارو را به مؤسساتی سپرد که صلاحیت حرفه‌ای و علمی‌ای را که به تأیید کمیسیون‌های قانونی ماده 20 نرسیده است، بر عهده گیرند.