در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        2367 مورد تزریق واکسن هاری از ابتدای طرح سلامت نوروزی تاکنون
        رییس اداره مراقبت مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت از تزریق 1255 مورد واکسن فلج اطفال در مرزها و 2367 مورد تزریق واکسن هاری توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از ابتدای طرح سلامت نوروزی خبر داد. دوشنبه، 6 فروردین 1403

        عناوین مرتبط
        سالم‌خبر: اکنون 67 سال از زمانی که شرکت داروسازی تهران شیمی توسط دکتر عبداله رضاعی و برادران تأسیس شد،‌ می‌گذرد. مرداد ماه سال ۱۳۳۵ نقطه آغاز جریانی بود که تا به امروز هر روز پویاتر از گذشته به راه خود ادامه داده است. تهران شیمی، در ابتدا با واردات کار خود را آغاز کرد و بعد به سمت تولید محصولات آرایشی و بهداشتی (خمیردندان بیناکا، ادوکلن بامبوس، انواع کرم موزون، شامپو موزون، کرم بهداشتی بوتوکوئیک) رفته و بعد از آن با ورود شرکای جدید به کار ساخت دارو روی آورده است. در سال 1344 تهران شیمی با کارخانجات بهرینگر مانهایم و شمی گروننتال آلمان شریک شد.

        اجرای نهضت ملی سواد سلامت‌آموزی در مدارس 10 استان کشور
        عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران از اجرایی شدن طرح ملی نهضت سواد سلامت‌آموزی برای آموزش سبک زندگی سالم به دانش‌آموزان در مدارس 10 استان کشور خبر داد.

        یک درصد از نوزادان بیماری‌های قلبی و عروقی مادرزادی دارند
        سالم‌خبر: رئیس انجمن قلب و عروق ایران گفت: یک درصد از تولدهای زنده ما بیماری‌های قلبی و عروقی مادرزادی دارند که در سطح عالی و تعداد زیادی نیز بدون نیاز به جراحی در کشور قابل درمان هستند. فریدون نوحی امروز، ۲۴ فروردین‌ماه، در کنگره بین‌المللی بیماری‌های مادرزادی قلب کاسپین که در مجتمع شهدای سلامت برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این کنگره پنجمین بار است که در مشهد برگزار می‌شود. این کنگره از بیمارستان رضوی شروع و چند دوره در این بیمارستان برگزار شد اما بعد از افزایش تعداد شرکت‌کننده‌ها به دانشگاه منتقل شد که همچنان همراهی آستان قدس و بیمارستان رضوی را دارد. وی بیان کرد: در کنگره امسال بیش از ۷۰۰ نفر ثبت‌نام کردند، از ۱۴ کشور مهمان خارجی و سخنران داریم.