در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        فرسودگی شغلی ناشی از فشارهای شغلی
        فرسودگی شغلی ناشی از فشارهای شغلی، نگرانی و ترس از دست دادن شغل، کار زیاد و بیشتر از اندازه، محیط کار ناامن، ساعات و برنامه‌ریزی بی انعطاف می‌باشد. فرسودگی شغلی، از جمله خطرات شغلی و پدیده‌ای بسیار شایع در حرفه‌های یاورانه است. حرفه مددکاری اجتماعی از جمله حرفه های یاورانه پراسترس است و مددکاران اجتماعی با توجه به تنش زا بودن شغل شان در معرض آسیب پذیری و فرسودگی شغلی قرار دارند. چهارشنبه، 8 فروردین 1403

        عناوین مرتبط
        تعرفه‌های پایین بسیاری از پزشکان را بلاگر کرده است
        سالم‌خبر: رئیس انجمن متخصصان داخلی ایران می‌گوید: بسیاری از پزشکان به دلیل مشکلات اقتصادی و معیشتی به حوزه بلاگری رو آورده‌اند. خیلی از پزشکان سعی دارند از طریق فضای مجازی هم کسب درآمد کنند تا بتوانند زندگی خود را بچرخانند. ایرج خسرونیا با بیان اینکه طبق قانون سازمان نظام‌پزشکی کشور، تبلیغ دارو در فضای مجازی باید بر اساس قانون باشد در غیراینصورت تعقیب و پیگرد قانونی دارد، افزود: به خصوص اگر فرد پزشک نباشد. الان بسیاری از بلاگرهای حوزه سلامت را می‌بینیم که اصلا پزشک نیستند و تبلیغات‌شان کاملا غیرقانونی است و سازمان نظام‌پزشکی و وزارت بهداشت باید پیگیر این موضوع باشند و سرسری از کنار آن نگذرند.

        ترکیه رتبه هفتم گردشگری سلامت در جهان را کسب کرد
        سالم‌خبر: ترکیه رتبه هفتم گردشگری سلامت در جهان را کسب کرد و در سال 2023 شاهد افزایش چشمگیری در تعداد گردشگران سلامت بوده که به 1.4 میلیون نفر رسیده‌اند.   ترکیه به عنوان یک مقصد برجسته برای نیازمندان درمان، رتبه هفتم جهان در گردشگری سلامت را به خود اختصاص داده است. به گزارش اکونومی‌میدل‌ایست، این کشور دارای زیرساخت‌های قوی و موسسات بین‌المللی شناخته‌شده است که به محبوبیت جهانی آن به عنوان مقصدی برای اقدامات پزشکی کمک می‌کند. بر اساس داده‌های اخیر وزارت تجارت، گردشگری سلامت در سال 2023، 2.3 میلیارد دلار (74 میلیارد لیر ترکیه) درآمد ایجاد کرد که نسبت به 1.9 میلیارد دلار در سال 2022 افزایش یافته است.

        وزیر بهداشت قرار نیست خود هم باور کند که واقعا کمبود دارو نداریم
        سالم‌خبر: دبیر انجمن داروسازان استان تهران هشدار داد: بي‌پولي صنعت دارو در سال جديد، مشكلات دسترسي بيماران به دارو را تشديد خواهد كرد. محمدامین قبادی، داروساز گفت: امروز بخشی از داروها یا دچار کمبود يا در معرض کمبود است. طبق تعریف وزارت بهداشت، اگر ذخيره دارو در شركت توليدي يا شركت توزيع كمتر از ۶ ماه باشد، اين دارو در معرض كمبود قرار گرفته است.  متاسفانه به دلیل مشکلاتی که صنعت دارو در  چند سال گذشته با آن مواجه بوده، امروز ذخيره برخی داروها  حدود  یک ماه است و  این بحران محسوب می‌شود به خصوص كه مسوولان، عوامل اين مشكل را برطرف نمي‌كنند و بنابراين ممكن است فهرست داروهاي با ذخيره يك ماهه، طولاني‌تر هم بشود كه يك اختلال در نظام تامين دارو اتفاق خواهد افتاد.