در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        با خوردن روزانه این نوع سرکه به راحتی ٨ کیلو وزن کم کنید
        نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف روزانه سرکه به افراد دارای اضافه وزن کمک می‌کند تا هشت کیلوگرم وزن کم کنند. پنج‌شنبه، 9 فروردین 1403

        عناوین مرتبط
        سماق را این طور مصرف کنید تا وزن کم کنید
        سماق یک آنتی اکسیدان قوی است که خواص ضد سرطانی دارد. البته این میوه خواص دیگری نیز دارد.

        ادله نبود و عدم دسترسی دشوار به دارو در داروخانه‎‌ها کشف شد!
        سالم‌خبر: رییس اداره پایش زنجیره تامین داروی سازمان غذا و دارو، گفت: برخی بیماران به دنبال دارو با برند خاصی هستند که به دلیل سیاست‌های حمایت از تولید داخل واردات دارو‌های دارای مشابه تولید داخل، محدود یا ممنوع است. محمدحسین متولی درباره میزان دسترسی بیماران به انواع داروها، اظهار کرد: به طور کلی دسترسی به دارو سطوح مختلفی دارد و ممکن است بیماران در مورد این موضوع اطلاعات کافی نداشته باشند. به عنوان مثال داروی IVIG یک داروی بیمارستانی بوده و تنها باید در بیمارستان مصرف شود، بنابراین به‌منظور مدیریت مناسب‌تر، وجود این داروی حیاتی و گران قیمت در داروخانه‌های شهری توجیهی ندارد.

        سالم‌خبر: معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی ایران با اشاره به جایگاه این دانشگاه در اهدای عضو بویژه اهدا از مرگ قلبی به عنوان پدیده‌ای نادر در جهان، گفت: اقدامات اهدای عضو در دانشگاه علوم پزشکی ایران بسیار روبه پیشرفت است. علی مشکی در مراسم بزرگداشت هفته اهدای عضو و روز بیماری‌های خاص و صعب العلاج که در دانشگاه علوم‌پزشکی ایران برگزار شد، اظهار کرد: اردیبهشت ماه جزو ماه‌های مهم سال در حوزه سلامت است که روزهای مشخصی به نام رویدادهای مهمی مانند «روز ماما»، «روز اهدای عضو» و «بیماری‌های خاص» نامگذاری شده و به معنا است که این موضوعات را سرلوحه اقدامات نظام سلامت قرار داده شود.