در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        شما هم در تعطیلات دچار بی نظمی در خواب می شوید؟ بخوانید
        پزشکان و روانشناسان تاکید دارند همان قدر که خواب کوتاه می‌تواند سلامت انسان را به خطر بیندازد، پرخوابی و بی‌نظمی در خواب هم می‌تواند به سلامت جسم و روح آسیب بزند. جمعه، 10 فروردین 1403

        عناوین مرتبط
        ده برند رژ لب در کشور غیراستاندارد شناخته شدند
        سالم‌خبر: دفتر نظارت بر اجرای استاندارد صنایع غیرفلزی هم از غیراستاندارد بودن ۱۰ برند رژلب در کشور خبر داد و اعلام کرد که در فرآیند ارزیابی انطباق از ۲۰ نمونه رژلب موجود در بازار (۱۰ نمونه جامد – ۱۰ نمونه مایع) آزمون‌های فساد پذیری، وضعیت ظاهری، نقطه نرمی (مربوط به نمونه‌های جامد)، پایداری حرارتی، وجود ذرات خارجی، فلزات سنگین و آرسنیک صورت گرفت. نکته جالب اینجاست که در میان این اسامی نام برخی برندهای معروف داخلی هم به چشم می‌خورد.

        دولت بودجه ندارد، فهرست دارویی کشور را بسته است
        سالم‌خبر: نایب رئیس هیئت مدیره انجمن شرکت‌های صنعت پخش ایران، گفت: بودجه لازم برای تامین بازار دارویی وجود ندارد به همین دلیل نیز دولت ورود دارو‌های جدید به فهرست را محدود کرده است. دارو‌های جدید با عوارض کمتر و اثربخشی بهتر در سایه مسائل اقتصادی پشت مرز‌های کشور باقی می‌مانند. وحید محلاتی به فرارو گفت: دی ماه سال ۱۴۰۲ و پیش از آغاز سال نوی میلادی بود (حدود یک هفته مانده به آغاز سال نو) که آخرین محموله وارفارین وارد کشور شد. پیش از این زمان، وارفارینی که وارد شده بود تا ۱۲ /۲۰۲۳ تاریخ انقضاء داشت اما، پیش از انقضاء دارو، مجددا تامین شد.

        درمان استرس و رسیدن به احساس آرامش
        داشتن احساس آرامش بزرگ‌ترین موهبتی است که شاید کمتر به آن توجه داشته باشید. همین عدم توجه باعث می‌شود که در برهه‌ای از زندگی به وجودتان و هر آنچه متعلق به شماست، احساس ناامنی پیدا کنید. این احساس ناامنی و ترس به‌عنوان استرس و اضطراب شناخته می‌شود و می‌تواند حالات روحی و سپس شرایط جسمی شما را تحت تاثیر مخرب خود قرار دهد. شرایط زندگی در عصر امروز، عدم توانایی و عدم زمان‌بندی درست در رسیدگی به امور روزمره باعث ایجاد ترس و مشکلات ناشی از آن در افراد می‌شود. درصورتی‌که برای رفع این معضل تلاشی نکنید، به مرور عزت نفس و اعتمادبه‌نفس خود را از دست داده و با مشکلات جدیدتری همراه خواهید شد.