در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        شبكه رادیویی سلامت در برنامه «نیمه دیگر من»، سه شنبه – 28 فروردین، به موضوع «ازدواج تنها راه نجاتم بود!» می پردازد. دوشنبه، 27 فروردین 1403

        عناوین مرتبط
        بازگشت به کارِ دو استاد مقصر در ماجرای تحقیر و خودکشی دکتر پرستو بخشی
        یک پزشک می‌گوید: «هرچند خودکشی در میان اعضای کادر درمان موضوع تازه‌ای نیست، اما در موردِ خانم دکتر پرستو بخشی، مسئله نقص سیستماتیک در وزارت بهداشت و قوانین موجود در آن، مانند قانون طرح، نحوه توزیع نیروها، کمیسیون موارد خاص، دخالت نیروهای محلی در کار پزشک طرحی و ... به‌قدری برجسته است که اهمیت این موضوع را دوچندان می‌کند.»

        برای معاون درمان وزارت بهداشت و دغدغه هایش!
        سالم‌خبر: علی سالاریان، عضو شورای عالی نظام پزشکی در یادداشتی نوشت: اخیرا مصاحبه ای دیده شد از معاون محترم درمان وزارت بهداشت دکتر سعید کریمی که در آن پزشکان را به عقوبتی دردناک  شامل جریمه ۱۰و ۲۵و ۵۰ برابری برای مراتب اثبات گران فروشی تهدید کرده است.این اعداد از هر جا و هر مقامی که صادر شده باشد اعلام و تکرار آن بوسیله دکتر کریمی که فردی آگاه به مشکلات و ستم های تعرفه ایست خطایی آشکار است.  آنچه از دکتر کریمی در این سال ها دیده ام این بوده که در مقام معاونت درمان علی رغم زیرکی و قاطعیت  همچون  شناگری با دست های بسته بوده که هیچ گاه میزان هنر شناگریش به چشم نیامد.

        سلامت مردم شوخی بردار نیست
        سالم‌خبر: رییس کل سازمان نظام پزشکی ایران، در نشست با منتخبین مجلس دوازدهم، گفت: در حوزه سلامت از وابستگی مطلق به خودکفایی مطلق رسیدیم و نه تنها به خودکفایی رسیدیم؛ بلکه پزشکی و سیستم شبکه بهداشت ما مورد غبطه کشورهای پیشرفته دنیا است. محمد رئیس‌زاده با اشاره به نقش مهم قانونگذاری در مجلس شورای اسلامی برای مرتفع کردن بخشی از این مشکلات، افزود: رهبر معظم انقلاب سیاست‌های کلی سلامت را در فروردین ۹۳ ابلاغ کردند که همان نقشه راه درستی برای ادامه خدمات بهداشتی درمانی دارویی در کشور است. متأسفانه هنوز بسیاری از بندهای این سند بالادستی از سوی نهادهای ذی ربط و مسئولین مختلف اجرا نشده است.