در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        کمبود این ویتامین‌ها مساوی است با سردردهای مکرر
        ویتامین‌های B نقش مهمی را در محافظت از بدن در برابر سردرد ایفا می‌کنند. ویتامین‌های B به ریبوفلاوین نیز مشهور هستند. کمبود آن‌ها عاملی برای مشکلاتی مثل سردردهای میگرنی است. جمعه، 31 فروردین 1403

        عناوین مرتبط
        سالم‌خبر: معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی ایران با اشاره به جایگاه این دانشگاه در اهدای عضو بویژه اهدا از مرگ قلبی به عنوان پدیده‌ای نادر در جهان، گفت: اقدامات اهدای عضو در دانشگاه علوم پزشکی ایران بسیار روبه پیشرفت است. علی مشکی در مراسم بزرگداشت هفته اهدای عضو و روز بیماری‌های خاص و صعب العلاج که در دانشگاه علوم‌پزشکی ایران برگزار شد، اظهار کرد: اردیبهشت ماه جزو ماه‌های مهم سال در حوزه سلامت است که روزهای مشخصی به نام رویدادهای مهمی مانند «روز ماما»، «روز اهدای عضو» و «بیماری‌های خاص» نامگذاری شده و به معنا است که این موضوعات را سرلوحه اقدامات نظام سلامت قرار داده شود.

        ده برند رژ لب در کشور غیراستاندارد شناخته شدند
        سالم‌خبر: دفتر نظارت بر اجرای استاندارد صنایع غیرفلزی هم از غیراستاندارد بودن ۱۰ برند رژلب در کشور خبر داد و اعلام کرد که در فرآیند ارزیابی انطباق از ۲۰ نمونه رژلب موجود در بازار (۱۰ نمونه جامد – ۱۰ نمونه مایع) آزمون‌های فساد پذیری، وضعیت ظاهری، نقطه نرمی (مربوط به نمونه‌های جامد)، پایداری حرارتی، وجود ذرات خارجی، فلزات سنگین و آرسنیک صورت گرفت. نکته جالب اینجاست که در میان این اسامی نام برخی برندهای معروف داخلی هم به چشم می‌خورد.

        آسم دارید؟ بخوانید
        استفاده روزانه از سبزیجات، لبنیات، مواد مغذی، ویتامین‌، مکمل و آنتی اکسیدان‌ها می‌تواند ابتلا به بیماری آسم را کاهش و در درمان موثر شود.