در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        آغاز اجرای آزمایشی برنامه ملی سواد سلامت دانش آموزان عشایری کشور در چهارمحال و بختیاری
        همزمان با اولین روز از هفته سلامت که با شعار "سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت" در سراسر کشور در حال اجرا است، اولین دوره آزمایشی برنامه ملی سواد سلامت دانش‌آموزان عشایری کشور در استان چهار محال و بختیاری آغاز شد. 1403/02/01 - 18:06

        عناوین مرتبط
        ورود دو واکسن به برنامه واکسیناسیون کودکان کلید خورد
        سالم‌خبر: وزیر بهداشت درباره جزییات واکسیناسیون کودکان با واکسن های پنوموکوک و روتاویروس در کشور، گفت: در سال ۱۵۰۰ کودک به دنبال ضایعات ریوی و سینه پهلو فوت می‌کنند و تعدادی هم به همین علت بستری می‌شوند که از همین رو، واکسن پنوموکوک را وارد برنامه واکسیناسیون کشوری کردیم و امروز رونمایی شد. صبح یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، «پویش ملی کودک سالم، ایران سلامت» با محوریت رونمایی از سند رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال و رونمایی از واکسن‌های پنوموکوک و روتاویروس (به صورت ویدئو کنفرانس با پایلوت استان بوشهر) با حضور وزیر بهداشت کلید خورد. بهرام عین اللهی، در این مراسم گفت: این واکسیناسیون در هفت استان شروع می‌شود در سنین ۲ ماهگی، ۴ ماهگی و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود.

        فروش اینترنتی دارو نداریم؛ فقط دارو را به دست مردم می‌رسانیم
        سالم‌خبر: رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (مرکز تتا)، با اشاره به ورود پلتفرم‌ها به حوزه سلامت و توزیع دارو، گفت: موضوعی که از ابتدا درباره ورود پلتفرم‌ها به حوزه سلامت و دارو مطرح بوده ارائه خدمات و رساندن دارو به دست مردم بوده نه فروش اینترنتی دارو نبود! امین کلاهدوزان با تأکید بر موضوع تخصصی و حیاتی سلامت مردم، اظهار کرد: دارو را موضوعی تخصصی می‌دانیم و به هر حال داروخانه‌های معتبر و مجازی که از وزارت بهداشت مجوز دارند و آن شخصی که اصطلاحاً صلاحیت تخصصی نسخه‌پیچی را دارد و با ضوابط آشنا است و پروانه به نامش صادر شده، مسئولیت تشخیص نسخه، ارائه توصیه‌ها به بیمار در خصوص نحوه مصرف و غیره را انجام می‌دهد.

        ۳۵ تا ۴۰ درصد از زوج‌‎ها با درمان ناباروری با روشهای IVF بچه‎‌دار می‌شوند
        سالم خبر: رئیس انجمن باروری و ناباروری ایران گفت: زوج هایی که برای درمان ناباروری مراجعه می‌کنند بر اساس میزان مشکلاتشان از احتمال موفقیت مختلفی برخوردار خواهند بود . میزان موفقیت حاصل از انجام روش های کمک باروری( IVF ) در سیستم هاي بین المللي ۳۵ تا ۴۰ درصد ، و این میزان در مراکز ناباروری کشور ماهم صدق می کند. محمد ابراهیم پارسانژاد فوق تخصص نازایی و استاد دانشگاه شیراز در مورد درمان ناباروی گفت: وقتی زوجی برای درمان ناباروری مراجعه می کنند در مرحله اول درمان های سطحی مربوط به زوجین  برای انها تجویز می شود و در صورت لزوم درمان های اولیه به سمت درمان های پیشرفته سطح ۳ می رود.