در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        ادعای صدور برگه های تقلبی توسط آزمایشگاه ها صحت ندارد
        رییس آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه چک لیست هایی بسیار سختگیرانه و تخصصی مطابق با استانداردهای ایزو 15189 و قوانین و آیین نامه های کشوری برای ارزیابی آزمایشگاهها وجود دارد، تصریح کرد: ادعای صدور برگه های تقلبی توسط آزمایشگاه ها صحت ندارد. پنج‌شنبه، 6 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        واردات کالاهای سلامت سال گذشته ۱.۵ میلیارد دلار ارزبری داشته است
        سالم‌خبر: رئیس سازمان غذا و دارو گفت: اختصاص یارانه ارزی به کالا‌های سلامت، پرداختی از جیب مردم را ثابت نگه داشته است. سید حیدر محمدی در مراسم افتتاحیه  بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی گفت:در سال گذشته واردات کالاهای سلامت، یک و نیم میلیارد دلار ارزبری داشته و تلاش وزارت بهداشت کاهش وابستگی و تولید این کالاها با هدف کم شدن ارز بری است.  او افزود: در تامین ارز با توجه محدودیت ها دچار مشکلاتی هستیم. با وجود ادعای پوشالی استکبار جهانی، دارو و کالاهای سلامت تحریم هستند و انتقال پول برای تامین دارو و تجهیزات سخت است.  محمدی ادامه داد: اکنون وابستگی به ارز ترجیحی کاهش پیدا کرده است و این کار نیاز به حمایت بیشتر سازمان برنامه و بودجه دارد.

        قانون جوانی جمعیت به طور قطع معلولیت در ایران را افزایش می‌دهد
        سالم‌خبر: وزیر اسبق بهداشت و درمان، گفت: قانون جوانی جمعیت و ایجاد محدودیت در غربالگری یا سقط درمان به طور قطع موجب می‌شود معلولیت در ایران افزایش یابد. رضا ملک‌زاده در گفت‌وگویی به برخی سوالات و ابهامات در حوزه بهداشت و سلامت پاسخ گفت که بخش هایی از آن در ذیل می‌آید: * آقای دکتر شما تجربه خوبی هم با دولت قبلی و آقای نمکی نداشتید و مجبور به استعفا شدید، چرا این اتفاق افتاد؟ من همیشه سعی کردم در ایران کار علمی و درست انجام بدهیم و از چیزی که سلامت مردم را تخریب می‌کند پرهیز کنیم، اما وقتی مشاهده کردم ایشان (نمکی – وزیر بهداشت) کارهای اشتباهی انجام می‌دهد احساس کردم وزارتخانه دیگر جایگاه من نیست و آن انتقادات را خیلی صریح به ایشان گفتم، البته قبل از نوشتن انتقاداتم حضوراً به ایشان گفتم.

        داروخانه 13 آبان بیش از هزار میلیارد تومان از بیمه‌ها طلب دارد
        سالم‌خبر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: داروخانه سیزده آبان بیش از هزار میلیارد تومان از بیمه‌ها طلب دارد. حسین قناعتی با اشاره به تأخیر بیمه‌ها در پرداخت مطالبات داروخانه‌ها و ایجاد اختلال در چرخه تأمین دارو، افزود: وقتی ما نتوانیم منابع را در اختیار شرکت‌های دارویی قرار دهیم موجب شکست در فرایند تأمین دارو می‌شود. وی افزود: بر اساس قانون سازمان‌های بیمه گر موظف هستند ۴۵ روز پس از ارسال صورت حساب مراکز، طلب این مراکز را پرداخت کنند و ۶۰ درصد صورت حساب را در ابتدای ارائه خدمات به مراکز و مؤسسات پرداخت کنند. برخی از مطالبات دانشگاه علوم پزشکی تهران مربوط به سال ۱۴۰۱ است.