در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        هوای تهران در وضعیتِ قابل قبول
        بنابر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، شاخص کیفیت هوای تهران در حال حاضر بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته و در شرایط قابل قبول است. پنج‌شنبه، 6 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        تولید دارو از فروردین ماه رو به کاهش گذاشته است
        سالم‌خبر: رئیس اتاق بازرگانی تهران چندی پیش در حالی اظهار داشت که صنعت دارو نمی‌تواند پول دارویی را که فروخته است بگیرد و ادامه این رویه به کمبود دارو در کشور می‌انجامد که گزارش‌ها نیز حکایت از آن دارد، فروردین ماه شاخص تولید رشته فعالیت دارو بر مبنای عملکرد شرکت های بورسی نسبت به ماه مشابه سال قبل کاهش 8 /10درصدی و شاخص فروش آن نسبت به ماه مشابه سال قبل کاهش 3/3 درصدی داشته است.   کاهش شاخص تولید و فروش زیربخش «قرص و کپسول» نسبت به ماه مشابه سال قبل، منجر به کاهش شاخص تولید و فروش شده است. ضمن اینکه رشته فعالیت دارو در فروردین ماه، نرخ رشد ماهیانه مثبت 2 درصدی داشت و رشد نقطه به نقطه رشته فعالیت دارو نسبت به اسفندماه نیز افزایشی بوده و به 20 درصد رسید.

        عین‌اللهی: همه استان‌ها باید دارو تولید کنند!
        سالم‌خبر: دور تسلسل مشکلات و چالش‌های صنایع داروسازی کشور در حالی آمار تولید دارو و خارج شدن برخی داروها از خط تولید صنایع را موجب شده است که وزیر بهداشت در آخرین اظهارات خود از نبود تولید دارو در برخی استان‌ها اظهار تاسف می‌کند. از دیدگاه بهرام عین اللهی تحقق شعار سال و جهش تولید در حوزه سلامت منوط به فعال شدن همه استان ها در تولید و خودکفایی دارو است اما اینکه این آرمان او نیز مانند افزایش ظرفیت پذیرش پزشکی به دیوار نبود حداقل‌های زیرساخت‌ و امکانات برخورد کرده و به گل بنشیند باید به انتظار نشست و نتیجه آن را دید.

        مدیر بحران مشهد عزل شد
        با دستور استاندار و رییس ستاد مدیریت بحران استان خراسان رضوی به شهردار مشهد، مدیر بحران شهرداری مشهد در پی ایجاد حواشی اخیر عزل شد.