در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        این حرف‌ها را درباره ضدآفتاب باور نکنید
        یکی از بزرگ‌ترین باورهای اشتباهی که ما درباره ضدآفتاب‌ها داریم این است که فکر می‌کنیم هرچه SPF یک ضدآفتاب بیشتر باشد، آن ضدآفتاب محافظت بیشتری از پوست ما می‌کند. جمعه، 7 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        داروی وارفارین با حجم بالا توزیع شد
        سالم‌خبر: رئیس سازمان غذا و دارو کشور، گفت: محموله‌های بزرگ وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده است و بیماران هیچ نگرانی برای تأمین داروی خود نداشته باشند. سیدحیدر محمدی همچنین افزود: بیماران از طریق سامانه ۱۹۰، اپلیکیشن تیتک یا درگاه مربوطه می‌توانند وارفارین را از نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند. وی اظهار کرد: سال گذشته با هماهنگی و رایزنی‌های صورت گرفته با مدیر عامل شرکت‌های بین‌المللی به‌منظور تسهیل تأمین داروهای بیماران خاص همچون بعضی از فاکتورهای خونی، داروهای شیمی درمانی، داروهای پیوند، انسولین‌های قلمی و داروهای ام اس، هماهنگی‌های فشرده‌ای صورت گرفت.

        شبهه درباره وجود برخی تجهیزات پزشکی قاچاق در نمایشگاه ایران هلث
        سالم‌خبر: طی برگزاری نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در تهران برخی شبهات در مورد عرضه برخی اقلام قاچاق در این نمایشگاه مطرح شده است. بیست و پنج نمایشگاه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی تحت عنوان ایران هلث، از ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرده است. برگزاری این نمایشگاه در دوره های گذشته با مشارکت انجمن ها و اتحادیه های فعال در حوزه تجهیزات پزشکی برگزار می شد و سازمان غذا و دارو نیز همراه بود. امسال اما برگزاری این نمایشگاه را معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به عهده گرفته و از همین رو، گلایه هایی از سمت و سوی فعالان بخش خصوصی مطرح است که چرا بخش دولتی ورود کرده است.

        با 60 همت به جای 120 همت نیازهای ارزی دارو و تجهیزات تامین نمی‌شود
        سالم‌خبر: نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با انتقاد از فروش اینترنتی دارو، گفت: علاوه بر مشکلات قاچاق و قیمت دارو که با آن مواجه هستیم، کاهش کیفیت دارو هم از جمله دیگر مشکلات فروش اینترنتی دارو است که به حوزه سلامت آسیب جدی خواهد زد. علی‌اصغر باقرزاده در رابطه با وضعیت دارویی کشور، اظهار داشت: همه ما از کمبود دارو و افزایش بی‌رویه قیمت اقلام دارویی مطلع هستیم که باعث به وجود آمدن افزایش هزینه های درمانی برنامه مردم خصوصا کسانی که بیماری های خاص دارند شده است.