در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        وزارت خارجه با تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه موافقت کرد
        سالم‌خبر: وزارت امور خارجه در راستای حمایت از فعالان اقتصادی بخش‌خصوصی با تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه موافقت کرد. این وزارتخانه در راستای بهبود شرایط اقتصادی کشور هم تعطیلی شنبه را به دولت پیشنهاد داده‌ است. اواخر هفته گذشته محمد اسماعیل صادقی، معاون اداره گذرنامه و روادید وزارت امور خارجه در نشستی با جمعی از فعالان اقتصادی بخش‌خصوصی در اتاق بازرگانی تهران اعلام کرد: وزارت امور خارجه با تحلیل و بررسی شرایط اقتصادی، تعطیلی شنبه را به دولت پیشنهاد داده‌ و در این رابطه با نظر بخش‌خصوصی و اتاق بازرگانی همسو است. جمعه، 7 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        واردکردن سکوهای اینترنتی خارج از ضوابط حاکم بر مؤسسات پزشکی خطای بزرگی است
        سالم‌خبر: عباس  کبریائی‌زاده، استاد و رئیس مرکز تحقیقات و اقتصاد و مدیریت داروی دانشگاه علوم پزشکی تهران در یادداشتی عنوان کرد: واردکردن سکوهای اینترنتی خارج از ضوابط حاکم بر مؤسسات پزشکی و مقررات حاکم بر کمیسیون‌های ماده 20 و هیئت‌های انتظامی نظام پزشکی خطای بزرگی است که می‌تواند سلامت آحاد جامعه را با مخاطره مواجه کند. غفلتی که در تدوین آیین‌نامه عرضه و حمل دارو از طریق سکوهای کسب‌وکار اینترنتی شده، باید مورد ملاحظه و اصلاح قرار گیرد. چگونه قابل تصور و ممکن است که بخشی از خدمات دارویی و زنجیره تأمین دارو را به مؤسساتی سپرد که صلاحیت حرفه‌ای و علمی‌ای را که به تأیید کمیسیون‌های قانونی ماده 20 نرسیده است، بر عهده گیرند.

        دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز مدعی تولید دارو شد
        سالم‌خبر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: توسعه سرمایه گذاری‌ در تولید دارو و محصولات سلامت محور از جمله اولویت‌های اصلی این دانشگاه بوده که تاکنون در این زمینه اقدامات خوبی صورت گرفته است. حبیب غزنوی روز سه شنبه در نشست با معاون و مدیران حوزه غذا و داروی دانشگاه اظهار کرد: فرصت‌های بالقوه سرمایه‌گذاری در بازار دارو، امکان تحقیق و توسعه در زمینه غذا و دارو را فراهم کرده و باید از فرصت موجود با برنامه ریزی مناسب در این حوزه برای تامین بخشی از نیاز منطقه و به چرخش در آوردن چرخ تولید در این رشته استفاده شود. وی افزود: حمایت از سرمایه‌گذاری در زمینه دارو، می‌تواند به ارتقای رقابت‌پذیری صنعت دارو و جلوگیری از قاچاق آن کمک کند.

        ورود دو واکسن به برنامه واکسیناسیون کودکان کلید خورد
        سالم‌خبر: وزیر بهداشت درباره جزییات واکسیناسیون کودکان با واکسن های پنوموکوک و روتاویروس در کشور، گفت: در سال ۱۵۰۰ کودک به دنبال ضایعات ریوی و سینه پهلو فوت می‌کنند و تعدادی هم به همین علت بستری می‌شوند که از همین رو، واکسن پنوموکوک را وارد برنامه واکسیناسیون کشوری کردیم و امروز رونمایی شد. صبح یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳، «پویش ملی کودک سالم، ایران سلامت» با محوریت رونمایی از سند رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال و رونمایی از واکسن‌های پنوموکوک و روتاویروس (به صورت ویدئو کنفرانس با پایلوت استان بوشهر) با حضور وزیر بهداشت کلید خورد. بهرام عین اللهی، در این مراسم گفت: این واکسیناسیون در هفت استان شروع می‌شود در سنین ۲ ماهگی، ۴ ماهگی و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود.