در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        استفاده از ظروف چدنی برای سلامت این افراد مضر است
        برای انتخاب ظرف مورد نیاز برای پخت غذا باید به امکان تمیز کردن و شست‌وشوی ظرف دقت شود زیرا اگر ظرف از نظر فیزیکی به گونه‌ای باشد که نتوان خوب آن را تمیز کرد و موجب تجمع باکترهای و میکروب‌ها شود، موجب بیماری روده‌ای می‌شود. جمعه، 7 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        واردکردن سکوهای اینترنتی خارج از ضوابط حاکم بر مؤسسات پزشکی خطای بزرگی است
        سالم‌خبر: عباس  کبریائی‌زاده، استاد و رئیس مرکز تحقیقات و اقتصاد و مدیریت داروی دانشگاه علوم پزشکی تهران در یادداشتی عنوان کرد: واردکردن سکوهای اینترنتی خارج از ضوابط حاکم بر مؤسسات پزشکی و مقررات حاکم بر کمیسیون‌های ماده 20 و هیئت‌های انتظامی نظام پزشکی خطای بزرگی است که می‌تواند سلامت آحاد جامعه را با مخاطره مواجه کند. غفلتی که در تدوین آیین‌نامه عرضه و حمل دارو از طریق سکوهای کسب‌وکار اینترنتی شده، باید مورد ملاحظه و اصلاح قرار گیرد. چگونه قابل تصور و ممکن است که بخشی از خدمات دارویی و زنجیره تأمین دارو را به مؤسساتی سپرد که صلاحیت حرفه‌ای و علمی‌ای را که به تأیید کمیسیون‌های قانونی ماده 20 نرسیده است، بر عهده گیرند.

        دولت و سازمان برنامه و بودجه تصمیمات شورای عالی بیمه را وتو می‌‌کند
        سالم‌خبر: رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: پرداختی هزینه‌های سلامت از جیب مردم در حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد است. ما بیمه نداریم و آنچه وجود دارد، قلک هستند و در آنها فقط پول می‌ریزند. حسینعلی شهریاری، صبح سه‌شنبه در کنگره دندانپزشکی ایران، افزود: جامعه علمی و انجمن‌های علمی جایگاه ویژه‌ای دارند که باید خواسته‌های منطقی آنها در وزارت بهداشت مدنظر قرار بگیرد. وی با انتقاد از برخی تصمیم گیری های اشتباه در وزارت بهداشت، افزود: استقرار اداره کل تجهیزات پزشکی در سازمان غذا و دارو هیچ جایگاهی ندارد و باید در وزارت بهداشت و درمان قرار می‌گرفت. شهریاری ادامه داد: متأسفانه در حوزه پیشگیری سلامت دهان و دندان غفلت شده است.

        ده برند رژ لب در کشور غیراستاندارد شناخته شدند
        سالم‌خبر: دفتر نظارت بر اجرای استاندارد صنایع غیرفلزی هم از غیراستاندارد بودن ۱۰ برند رژلب در کشور خبر داد و اعلام کرد که در فرآیند ارزیابی انطباق از ۲۰ نمونه رژلب موجود در بازار (۱۰ نمونه جامد – ۱۰ نمونه مایع) آزمون‌های فساد پذیری، وضعیت ظاهری، نقطه نرمی (مربوط به نمونه‌های جامد)، پایداری حرارتی، وجود ذرات خارجی، فلزات سنگین و آرسنیک صورت گرفت. نکته جالب اینجاست که در میان این اسامی نام برخی برندهای معروف داخلی هم به چشم می‌خورد.