در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        علائم عجیب کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی
        لیست علائم احتمالی کمبود ویتامین‌ها طولانی است؛ اما یک سری علائم اصلی وجود دارند که نشان می‌دهند ویتامین‌ها و املاحی در بدن شما کم است. فراموش نکنید که هر چند این علائم می‌توانند ناشی از کمبود مواد مغذی در بدن باشند؛ اما عوارض دیگری هم می‌توانند همین علائم را ایجاد کنند؛ بنابراین اگر علی‌رغم تغییراتی که در رژیم غذایی خود ایجاد کردید یا مکمل‌هایی که مصرف کردید باز هم این علائم وجود داشتند، باید به پزشک مراجعه کنید. شنبه، 8 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        ده برند رژ لب در کشور غیراستاندارد شناخته شدند
        سالم‌خبر: دفتر نظارت بر اجرای استاندارد صنایع غیرفلزی هم از غیراستاندارد بودن ۱۰ برند رژلب در کشور خبر داد و اعلام کرد که در فرآیند ارزیابی انطباق از ۲۰ نمونه رژلب موجود در بازار (۱۰ نمونه جامد – ۱۰ نمونه مایع) آزمون‌های فساد پذیری، وضعیت ظاهری، نقطه نرمی (مربوط به نمونه‌های جامد)، پایداری حرارتی، وجود ذرات خارجی، فلزات سنگین و آرسنیک صورت گرفت. نکته جالب اینجاست که در میان این اسامی نام برخی برندهای معروف داخلی هم به چشم می‌خورد.

        دولت بودجه ندارد، فهرست دارویی کشور را بسته است
        سالم‌خبر: نایب رئیس هیئت مدیره انجمن شرکت‌های صنعت پخش ایران، گفت: بودجه لازم برای تامین بازار دارویی وجود ندارد به همین دلیل نیز دولت ورود دارو‌های جدید به فهرست را محدود کرده است. دارو‌های جدید با عوارض کمتر و اثربخشی بهتر در سایه مسائل اقتصادی پشت مرز‌های کشور باقی می‌مانند. وحید محلاتی به فرارو گفت: دی ماه سال ۱۴۰۲ و پیش از آغاز سال نوی میلادی بود (حدود یک هفته مانده به آغاز سال نو) که آخرین محموله وارفارین وارد کشور شد. پیش از این زمان، وارفارینی که وارد شده بود تا ۱۲ /۲۰۲۳ تاریخ انقضاء داشت اما، پیش از انقضاء دارو، مجددا تامین شد.

        خواب آلودگی و بی حالی بهاری را با این خوراکی های خوشمزه دور کنید
        خواب ناکافی اغلب احساس خستگی مفرط و بی حالی را در بدن ایجاد می‌کند. افراد اغلب تلاش دارند با مصرف ویتامین‌های تقویتی و انجام سایر درمان‌های دارویی این احساس خستگی مفرط را از خود دور کنند. اما به باور متخصصان می‌توان در صورت خستگی مفرط و کاهش توان جسمانی با مصرف یک سری مواد غذایی تا حد زیادی نیروی از دست رفته بدن را جبران کرد.