در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        اخاذی از زنان مسن با شگرد کمک به خیریه
        رییس پلیس آگاهی تهران: ماموران پایگاه یازدهم پلیس آگاهی تهران به تازگی موفق به کشف پرونده اذیت و آزار و اخاذی از زنان شدند که نقطه شروع آن اینستاگرام بوده است. شنبه، 8 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        شما به صندلی استادممتازی دانشگاه تهران نیاز نداشتید،آن صندلی نیازمند شما بود
        سالم‌خبر: به دنبال بازنشستگی اجباری رضا ملک زاده استاد ممتاز دانشگاه علوم پزشکی تهران ، پروفسور ملک حسینی مشهور به پدر پیوند کبد ایران به این اتفاق واکنش نشان داد. در نامه ملک حسینی به ملک زاده که بیت مشهور "قدر زر زرگربداند ، قدرگوهر گوهری" آغاز شده، آمده است: شنیدم که مسئولین محترم دانشگاه علوم پزشکی تهران شما را به شکلی عجولانه و بی خبرانه بازنشسته کرده اند ،حقیقتش این خبر برایم بسیار نگران کننده و شوک آوربود.

        شیوه جدید کلاهبرداری؛ «بیمار شما بدحال است، پول واریز کنید»
        سالم خبر: رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از انهدام باند چهارنفره کلاهبرداران تلفنی که با جعل هویت پزشکان بیمارستان‌ها از خانواده بیماران بستری در بیمارستان‌ها کلاهبرداری کرده بودند، خبرداد. به گزارش سالم خبر، سرهنگ داود معظمی گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش تعدادی از شهروندان به پلیس فتا مراجعه و اعلام کردند که فردی ناشناس خود را پزشک معالج بیمار آنها که در بیمارستان بستری است معرفی کرده و با اعلام اینکه مریض آنها بدحال است و باید سریعا مداوا شود از آنها خواسته مبلغ مورد نظر را واریز کنند.

        ۸ درصد مرده‌زایی جنین در کشور به دلیل آلودگی هواست
        سالم‌خبر: درویش، کنشگر محیط زیست در واکنش به تکذیب مازوت‌سوزی در کشور توسط برخی از مسئولین، گفت: مازوت‌سوزی را در کشور داریم. وقتی ترکیب آلاینده‌های هوا را ببینید و با مشتقات گوگرد روبه‌رو ‌می‌شوید، بدین معناست که مازوت داریم. محمد درویش، فعال محیط زیست در واکنش به انکار مازوت‌سوزی توسط برخی از مسئولان به دیده‌بان ایران گفت: تکذیب مازوت سوزی مانند این می‌ماند که از شتر می‌پرسند از کجا می‌آیی؟ می‌گوید از حمام کوی تو بعد می‌گوید پیداست از زانوی تو. هوایی که پر از مشتقات سولفات است چگونه ممکن است بدون مازوت باشد؟ این‌ها را که نمی‌توان کتمان کرد. حال دسترسی‌ها را محدود و محرمانه کرده‌اند.