در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        سازمان هدفمندی یارانه‌ها و بیمه سلامت بدهی منابع شیرخشک را به داروخانه‌ها پرداخت نکرده‌اند
        سالم‌خبر: عضو هیات مدیره انجمن داروسازان ایران، گفت: سازمان هدفمندی یارانه‌ها و بیمه سلامت منابع تهیه شیر خشک را به داروخانه‌ها پرداخت نکرده اند. هادی احمدی با بیان اینکه داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک، پول ندارد، افزود: در کل کشور ۱۶ هزار داروخانه فعالیت دارد که با بیمه‌های پایه قرارداد دارند و سازمان‌های بیمه گر هم باید به تعهدات خود عمل کنند. وی ادامه داد: وضعیت داروخانه‌ها به علت تأخیر در پرداخت مطالبات مناسب نیست هر سه سازمان بیمه گر تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و نیروهای مسلح به داروخانه‌ها بدهکار هستند. احمدی گفت: سازمان‌های بیمه گر باید یک ماه پس از دریافت اسناد مطالبات داروخانه‌ها را پرداخت که تا کنون این مهم اتفاق نیافتاده است. شنبه، 8 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        داروخانه 13 آبان بیش از هزار میلیارد تومان از بیمه‌ها طلب دارد
        سالم‌خبر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: داروخانه سیزده آبان بیش از هزار میلیارد تومان از بیمه‌ها طلب دارد. حسین قناعتی با اشاره به تأخیر بیمه‌ها در پرداخت مطالبات داروخانه‌ها و ایجاد اختلال در چرخه تأمین دارو، افزود: وقتی ما نتوانیم منابع را در اختیار شرکت‌های دارویی قرار دهیم موجب شکست در فرایند تأمین دارو می‌شود. وی افزود: بر اساس قانون سازمان‌های بیمه گر موظف هستند ۴۵ روز پس از ارسال صورت حساب مراکز، طلب این مراکز را پرداخت کنند و ۶۰ درصد صورت حساب را در ابتدای ارائه خدمات به مراکز و مؤسسات پرداخت کنند. برخی از مطالبات دانشگاه علوم پزشکی تهران مربوط به سال ۱۴۰۱ است.

        واردکردن سکوهای اینترنتی خارج از ضوابط حاکم بر مؤسسات پزشکی خطای بزرگی است
        سالم‌خبر: عباس  کبریائی‌زاده، استاد و رئیس مرکز تحقیقات و اقتصاد و مدیریت داروی دانشگاه علوم پزشکی تهران در یادداشتی عنوان کرد: واردکردن سکوهای اینترنتی خارج از ضوابط حاکم بر مؤسسات پزشکی و مقررات حاکم بر کمیسیون‌های ماده 20 و هیئت‌های انتظامی نظام پزشکی خطای بزرگی است که می‌تواند سلامت آحاد جامعه را با مخاطره مواجه کند. غفلتی که در تدوین آیین‌نامه عرضه و حمل دارو از طریق سکوهای کسب‌وکار اینترنتی شده، باید مورد ملاحظه و اصلاح قرار گیرد. چگونه قابل تصور و ممکن است که بخشی از خدمات دارویی و زنجیره تأمین دارو را به مؤسساتی سپرد که صلاحیت حرفه‌ای و علمی‌ای را که به تأیید کمیسیون‌های قانونی ماده 20 نرسیده است، بر عهده گیرند.

        چرا انجمن جراحان فوق‌تخصصی پلاستیک و زیبایی کنگره جامعه جراحان را ترک کردند؟
        سالم‌خبر: امسال برای نخستین بار پس از 40 سال  انجمن جراحان فوق تخصصی پلاستیک و زیبایی در اعتراض به رفتار های غیر حرفه ای در کنگره جامعه جراحان شرکت نکردند. علیرضا صابری دبیر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران در این‌باره گفت: رکن اصلی انجمن ما اطلاع رسانی، آگاهی سازی و روشنگری وضعیت مردم و جامعه است و این از وظایف ذاتی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی است. فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی افزود: کنگره جامعه جراحان هر سال اردیبهشت ماه برگزار می شود و در آن آخرین چالش های علمی ، پژوهشی و پیشرفت های پزشکی کشور را به اشتراک می گذارد . هر سال حدودا یک  هزار جراح در آن شرکت کرده و اثرات خوبی نیز از این کنگره به جا می ماند.