در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        شبكه رادیویی سلامت، همزمان با سالروز اعلام انقلاب فرهنگی، چهارشنبه – پنجم اردیبهشت، در برنامه «افق روشن» از «فضای مجازی با پیوست فرهنگی» می گوید. سه‌شنبه، 4 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        دخالت این نهادها صدای سازمان نظام پزشکی را هم درآورد
        رئیس سازمان نظام پزشکی از نبود قانون در برخورد با مداخلات غیر مجاز در حوزه سلامت انتقاد کرد و گفت که این موضوع نه تنها سلامت افراد را به خطر انداخته که امنیت شغلی پزشکان را نیز به طور جدی در معرض تهدید قرار داده است.

        وزارت بهداشت انتشار هرگونه آمار مرگ‌ومیر بیماران خاص را ممنوع کرده است
        سالم‌خبر: رئیس بنیاد خیریه امور بیماری‌های خاص، گفت: ما در گذشته آمار‌های مرگ و میر بیماران را از واحد‌های مختلف می‌گرفتیم، اما از چندین سال قبل، بخشنامه‌ای صادر شد با این مضمون که آمار مرگ و میر بیماران خاص دیگر منتشر نشود یا به دست ما نرسد؛ که به دنبال آن، وزارت بهداشت نیز دیگر این آمار‌ها را در اختیار ما نگذاشت. فاطمه هاشمی در گفت‌وگویی در مورد آمار بیماران خاص، عنوان کرد: تا کنون حدود ۱۹ هزار بیمار مبتلا به تالاسمی، حدود ۱۳ هزار بیمار هموفیلی و ۹۰ هزار بیمار MS در سطح کشور داریم. در خصوص بیماری سرطان نیز، طبق گزارش وزارت بهداشت در سال گذشته، حدود ۱۲۰ هزار بیمار جدید ثبت و اضافه شده است. هم‌چنین شمار بیماران دیالیزی نیز به حدود ۴۲ الی ۴۳ هزار نفر می‌رسد.

        حوزه سلامت از دست وزارت بهداشت خارج شده است
        سالم‌خبر: رییس کل سازمان نظام پزشکی ایران، گفت: دخالت نابجا در حوزه سلامت امروز از هر زمان دیگری گسیخته شده و از دست وزارت بهداشت خارج شده است. با تاکید بر حفظ شان و جایگاه پزشکی در کشور، نسبت به ورود سونامی گونه تکنسین‌ها در مداخلات غیر مجاز انتقاد کرد. محمد رئیس زاده، روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در چهل و پنجمین کنگره جامعه جراحان ایران، افزود: سیاست گذاران و مجریان باید متوجه اعمال و رفتار و کنش خود با جامعه پزشکی باشند. با این جامعه فرهیخته و وظیفه خطیر آن نمی‌توان کُشتی گرفت و شوخی کرد. بعضی از شوخی‌ها و ندانم کاری‌ها با جامعه پزشکی جدی جدی، سلامت مردم را دستخوش تغییر خواهد کرد. وی افزود: اعتقاد و اعتماد راسخ مردم به جراحان ایرانی ابدی نخواهد بود اگر مدیریت نکنیم.