در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        افزایش 20 درصدی تعرفه پزشکی با تورم 40 درصدی همخوانی ندارد
        سالم‌خبر: رییس جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران گفت: مالیات و درآمدهای دولت با میزان رشد تورم افزایش پیدا می‌کند، اما تعرفه پزشکی از این روند تبعیت نمی‌کند و همیشه در محدوده ۲۰ یا ۳۰ درصد افزایش، ثابت و اصطلاحاً فریز شده است!  ایرج خسرونیا، در آستانه برگزاری کنگره متخصصان داخلی ایران، اظهار داشت: پزشکان از دیدگاه مردم جزو گروه‌های شغلی با درآمد خوب هستند ولی در واقع این‌طور نیست و فقط ۱۰ درصد پزشکان درآمد خوبی دارند. شنبه، 8 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        از ۵ سال دیگر فروپاشی نظام سلامت آغاز می‌شود
        سالم‌خبر: مهرماه سال گذشته معین‌الدین سعیدی، عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان خبر از ورود پزشکان هندی و پاکستانی به کشور داده و گفته بود که این افراد به‌صورت غیررسمی مشغول به‌کارند. ماجرا، اما تنها مهاجرت‌ها نیست، سیاست‌های نادرست و بی‌برنامگی برای خروج از بحران، چالش‌های نظام سلامت را ادامه‌دار کرده است. پزشکان دیگر علاقه‌ای برای گرفتن تخصص ندارند، آن‌ها برای طبابت دیگر به مناطق محروم نمی‌روند، در شهر‌های کوچک فعالیت نمی‌کنند و در رشته‌های سخت، درس نمی‌خوانند.   نسل جدیدی از پزشکان در حال تربیت‌اند که به‌دنبال درآمد بالاتر و خطر کمترند. علیرضا اسپید، نایب‌رئیس سابق شورایعالی نظام پزشکی و عضو فعلی مجمع عمومی نظام پزشکی کشور است.

        برخی رشته های پزشکی در مرز بحران قرار دارند، صندلی‌های دستیاری خالی مانده است
        رییس کل سازمان نظام پزشکی گفت: به رغم وجود بیش از ۹۰ هزار پزشک عمومی در کشور، درصد پُر شدن ظرفیت دستیاری برخی رشته های تخصصی در مرز بحران قرار دارد. محمد رئیس زاده، در مراسم روز علوم آزمایشگاهی که در سالن همایش رازی برگزار شد، نسبت به مسائل و چالش‌های جدی جامعه پزشکی کشور هشدار داد و خطاب به مسئولین کشور یادآور شد: چنانچه فرصت حل چالش‌ها و مسائل مرتبط با وضعیت جامعه پزشکی کشور را از دست بدهیم، نظام سلامت کشور در بسیاری از حوزه‌های پزشکی و سلامت دچار بحران خواهد شد و در چنین شرایطی حل این بحران‌ها به سادگی امکان پذیر نخواهد بود.

        سن انجام عمل های زیبایی کاهش پیدا کرده است
        سالم خبر: بابک نیکومرام  رئیس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران گفت: افزایش تقاضای جهانی برای اعمال جراحی زیاد گردیده است که قسمتی مهمی از آن به خاطر تبلیغات گسترده در فضای مجازی است و به کشور ما هم محدود نمی شود.