در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        کاهش سریع وزن با این ماده غذایی سبزرنگ
        نخود فرنگی خواص بسیاری برای لاغری دارد و مصرف آن برای سلامت بدن هم مفید می باشد، البته روش های افزودن نخودفرنگی به رژیم غذایی برای لاغری مهم و حائز اهمیت است. شنبه، 8 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        ده برند رژ لب در کشور غیراستاندارد شناخته شدند
        سالم‌خبر: دفتر نظارت بر اجرای استاندارد صنایع غیرفلزی هم از غیراستاندارد بودن ۱۰ برند رژلب در کشور خبر داد و اعلام کرد که در فرآیند ارزیابی انطباق از ۲۰ نمونه رژلب موجود در بازار (۱۰ نمونه جامد – ۱۰ نمونه مایع) آزمون‌های فساد پذیری، وضعیت ظاهری، نقطه نرمی (مربوط به نمونه‌های جامد)، پایداری حرارتی، وجود ذرات خارجی، فلزات سنگین و آرسنیک صورت گرفت. نکته جالب اینجاست که در میان این اسامی نام برخی برندهای معروف داخلی هم به چشم می‌خورد.

        10 خاصیت تره‌فرنگی برای سلامتی + اینفوگرافیک
        از فواید تره‌فرنگی برای سلامت بدن می‌توان به مواردی چون بهبود سلامت بینایی، تقویت سلامت استخوان‌ها، کمک به کنترل قند خون، کمک به کنترل وزن، محافظت در برابر برخی سرظان‌ها و حمایت از سلامت روده‌ها و هضم بهتر غذا اشاره کرد.

        ویتامین ها و مواد مغذی موجود در باقلا که باورکردنی نیست/ باقلا خشک مصرف کنیم بهتر است یا تازه؟
        باقلا یا باقالی و باقله گیاهی یک ساله می باشد که دارای فواید بسیاری برای سلامتی می باشد. باقلا در فصل بهار به بازار عرضه می شود و با آن می توان غذاهای خوشمزه مانند باقلا پلو، باقلا قاتق، باقلا خورش، کوکو باقلا و... تهیه کرد. اگر به مصرف باقلا علاقه مندید در این بخش از بهداشت و سلامت با خواص و فواید باقلا تازه و خشک برای سلامتی، بارداری، دیابت، لاغری و کاهش وزن، پوست و مو آشنا شوید.