در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        برنامه مجله دامپزشكی با محوریت پرندگان مهاجر روز‌های یكشنبه ساعت 15 روانه آنتن می‌شود. شنبه، 22 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        سازمان غذا و دارو مقصر اصلی کمبود انسولین در کشور است
        سالم‌خبر: عضو هیأت مدیره انجمن داروسازان ایران، در خصوص چرایی بروز کمبود انسولین در کشور، گفت: انسولین دارویی نیست که برای مصرف آن صبر کنیم، بلکه باید مشکلات پیش بینی شود و سازمان غذا و دارو، ذخیره حداقل ۶ ماهه در کشور داشته باشد. تعجب می‌کنم چرا دوستان در سازمان غذا و دارو ذخیره استراتژیک را نادیده گرفتند که حتی تولید کننده دچار مشکل می‌شود ما دچار کمبود دارو شویم. هادی احمدی،گفت: همه چیز به مدیریت صحیح حوزه دارو بر می‌گردد و این مدیریت صحیح نیازمند آمار و عدد درست و همچنین نقدینگی مناسب و تأمین ارز است.

        در سازمان غذا و دارو قبل از کمبود باید به فکر تهیه مواد اولیه و نیازمندی‌های صنعت باشیم
        سالم‌خبر: وزیر بهداشت با بیان اینکه بر اساس برنامه هفتم توسعه، اساسنامه سازمان غذا و دارو باید به سرعت تهیه و تصویب شود، در عین حال به مشکلات حوزه دارو اشاره کرد و گفت: اجازه برداشت سهمی از صندوق توسعه ملی برای حل مشکلات دارو، گرفته شد. محمدرضا ظفرقندی در بیست و یکمین همایش سالیانه انجمن علمی داروسازان ایران که در هتل المپیک تهران برگزار شد، با تاکید بر اهمیت توجه به نظام دارو، نظام ژنریک، قیمت گذاری، نوسازی صنایع و تعامل بیمه‌ها و حوزه داروسازی، یادآور شد: در حال حاضر مشکل اصلی در حوزه دارو، کمبود نقدینگی صنایع به دلیل چرخه مالی نامناسب از سوی دولت، بیمه‌ها و دانشگاه‌ها است.

        هرکس در جایگاه رییس سازمان غذا و دارو متوجه می‌شود که فاصله بین حرف و عمل بسیار است
        سالم‌خبر: رییس سازمان غذا و دارو، گفت: زمانی که مسوولیت گرفتم متوجه شدم فاصله بین حرف تا عمل زیاد است. در حوزه دارو میان آنچه که گفته می‌شود و آنچه که می‌توان انجام داد، اختلاف بسیاری وجود دارد. پیچیده‌ترین و سخت‌ترین تجربه مدیریتی من در سازمان غذا و دارو بوده است؛ از دوران کرونا گرفته تا کنون؛ هر دوره‌ای شرایط و سختی‌های خاص خود را داشته است. سیدحیدر محمدی در همایش روز داروسازی که از سوی سازمان غذا و دارو برگزار شد، با اشاره به آنچه که «اظهارنظرهای شاذ درباره بایدها و نبایدهای حوزه دارو» خواند، سابقه حضور خود در این سازمان را مورد اشاره قرار داد و گفت: در حوزه دارو میان آنچه که گفته می‌شود و آنچه که می‌توان انجام داد، اختلاف بسیاری وجود دارد.