در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        برنامه مجله دامپزشكی با محوریت پرندگان مهاجر روز‌های یكشنبه ساعت 15 روانه آنتن می‌شود. شنبه، 22 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        دخانیات سالانه جان ۵۰هزار ایرانی را می‌گیرد!
        معاون درمان مرکز تحقیقات، کنترل و پیشگیری دخانیات دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، می گوید: «در کشور ما نسبت به تورمی که وجود دارد، سیگار و مواد دخانی دارای قیمت ارزانی هستند. از طرفی بندهای دیگرقانون جامع کنترل دخانیات همچون ممنوعیت فروش سیگاربه افرادزیر۱۸سال،عرضه محصولات دخانی توسط واحدهای صنفی مختلف که باید دارای پروانه باشند، عدم خرده‌فروشی سیگار در نزدیکی مدارس و دکه‌ها و... در این قانون به آن پرداخته شده و ازجمله راهکارهای کاهش مصرف دخانیات است. یکی از این قوانین هم مالیات بر دخانیات است که باید بیشتر از آن چیزی باشد که در کشور اعمال می‌شود.»

        70 ذرصد از افکار ذهن ما منفی است
        سالم‌خبر: یک متخصص جراحی مغز و اعصاب، ضمن اشاره به شگفتی‌های مغز زنان، گفت: روزانه بیش از ۵۰ هزار فکر به ذهن ما خطور می‌کند که ۷۰ درصد آنها افکار منفی است. علیرضا زالی، با حضور در برنامه تلویزیونی به مناسبت روز جهانی مغز اظهار کرد: دلیل نامگذاری این روز توسط انجمن بین المللی مغز این است که در دهه‌های آینده بیماری‌های مغز و اعصاب بخش مهمی از بار بیماری‌ها را به خود اختصاص خواهند داد. وی ادامه داد: با توجه به اینکه بخش زیادی از بیماری‌های مغز و اعصاب قابلیت پیشگیری دارند انتخاب این روز به منظور معطوف کردن توجه مردم و مسئولان و سیاست‌گذاران کشورهای مختلف به سلامت مغز با نگاه پیشگیرانه است.

        مصوبات هیات مقررات‌زدایی تسهیلگر فعالیت پزشکان جوان است
        سالم خبر: وزیر امور اقتصادی در نامه‌ای به سرپرست ریاست جمهوری اعلام کرد: بررسی‌ها و گزارش‌های مرکز مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار نشان می‌دهد احیا و تفکیک پروانه طبابت از پروانه مطب و حذف شرط کسب امتیاز برای اخذ پروانه طبابت و اشتغال فاقد تبعات منفی است.