در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        اتفاقاتی که بعد از خوردن آب هویج در بدن مان می افتد
        آب هویج علاوه بر طعم عالی دارای مزایای درمانی مختلفی است و برای اندام هایی از بدن مثل چشم، دستگاه گوارش، دندان و پوست بسیار مفید است. چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        مصوبات هیات مقررات‌زدایی تسهیلگر فعالیت پزشکان جوان است
        سالم خبر: وزیر امور اقتصادی در نامه‌ای به سرپرست ریاست جمهوری اعلام کرد: بررسی‌ها و گزارش‌های مرکز مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار نشان می‌دهد احیا و تفکیک پروانه طبابت از پروانه مطب و حذف شرط کسب امتیاز برای اخذ پروانه طبابت و اشتغال فاقد تبعات منفی است.

        شش گروه کالای سلامت محور امسال ارز ترجیحی می‌گیرند
        سالم‌خبر: شش گروه کالای سلامت محور بر اساس «فهرست دارو و مواد اولیه آن و تجهیزات مصرفی پزشکی و کالاهای اساسی کشاورزی مشمول دریافت ارز ترجیحی در سال ۱۴۰۳» که در هیات دولت به تصویب رسیده است، امسال می توانند از یارانه ارزی استفاده کنند. طبق این جدول که به استناد بند (الف) تبصره (۴) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور (بخش اول) به تصویب رسیده است، داروهای خارجی فاقد تولید داخل، مواد اولیه دارویی و همچنین تجهیزات و ملزومات پزشکی و مواد اولیه قطعات ساخت قطعات یدکی آنها به جز تجهیزات و ملزومات پزشکی با مصرف خانگی پوست مو و زیبایی و دندانپزشکی مشمول ارز ترجیحی در سال جاری هستند.

        همفکران شما وزارت بهداشت را از واردات هرگونه واکسن منع کردند، حضرت عباسی آنان که می‌فهمند به ریشتان می‌خندند
        سالم‌خبر: سعید نمکی، وزیر بهداشت و درمان دولت دوازدهم در نامه‌ای به امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهارات او درباره واردات واکسن کرونا را نادرست خواند.