در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        اتفاقاتی که بعد از خوردن آب هویج در بدن مان می افتد
        آب هویج علاوه بر طعم عالی دارای مزایای درمانی مختلفی است و برای اندام هایی از بدن مثل چشم، دستگاه گوارش، دندان و پوست بسیار مفید است. چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        عدم مدیریت دیابت همه بودجه حوزه سلامت را می‌بلعد
        سالم خبر: یک فوق تخصص غدد و متابولیسم با بیان اینکه داروهای نسل جدید به کاهش هزینه های درمان دیابت کمک می‌کند، گفت: اگر فکری به حال دیابت و درمان درست آن نشود تا چند سال آینده به ناچار مجبوریم همه بودجه‌های حوزه سلامت را در دیابت هزینه کنیم. به گزارش سالم خبر از انجمن دیابت ایران، علیرضا استقامتی در همایش اقتصاد سلامت افزود: بر اساس برآوردهایی که در سال ۲۰۲۱ انجام شده بیش از ۵۴۰ میلیون نفر در دنیا دچار دیابت هستند که پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد این آمار در سال ۲۰۴۵ به حدود ۸۰۰ میلیون نفر می‌رسد. وی اظهارداشت: در منطقه‌ ما، شیب دیابت فزاینده است و می‌طلبد که بیمه‌ها و دستگاه‌های متولی سلامت، فکری به حال این آمار فزاینده کنند.

        همراه داشتن 100 دارو در خاک عراق ممنوع است
        سالم‌خبر: عراق درمورد قانون ممنوعیت حمل دارو در کشورش تا حدی حساس است که برای حمل‌کنندگان دارو، جریمه‌های سنگین مالی و حبس‌های طولانی در نظر گرفته است.   کمتر از ۳۰ روز تا اربعین حسینی(ع) مانده و زائران عتبات از حالا مشغول تهیه یا تمدید گذرنامه و تهیه وسایل ضروری و آماده شدن برای به این سفر زیارتی مهم هستند. یکی از ضروریات موجود در کیف‌ها و چمدان‌های خیلی از ایرانی‌ها در همه سفرها، داروها هستند. داروهایی که حتی فکرش را هم نمی‌کنند که بتواند در خاک عراق برای آنها دردسرهای بزرگی درست کند.

        مصوبات هیات مقررات‌زدایی تسهیلگر فعالیت پزشکان جوان است
        سالم خبر: وزیر امور اقتصادی در نامه‌ای به سرپرست ریاست جمهوری اعلام کرد: بررسی‌ها و گزارش‌های مرکز مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار نشان می‌دهد احیا و تفکیک پروانه طبابت از پروانه مطب و حذف شرط کسب امتیاز برای اخذ پروانه طبابت و اشتغال فاقد تبعات منفی است.