در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        برای سرماخوردگی، آنفولانزا و کرونا این داروها را نخورید!
        اطلاعات نادرست بیمار یا اتکا بر اطلاعاتی که در منابع نادرست وجود دارد، باعث شده که میزان مصرف آنتی‌بیوتیک در کشور ما افزایش پیدا کند. شبکه‌های مجازی و پیج‌های نامعتبر هم اطلاعات نادرست برای درمان عفونت‌های ویروسی منتشر می‌کنند و منجر به افزایش مصرف خودسرانه این داروها در کشور شده‌اند. چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        سالم‌خبر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: در ایران سرانه مصرف خودسرانه قطره‌های چشمی، آنتی‌بیوتیک‌ها و مسکن‌ها بسیار بالاست. علیرضا زالی امروز در نشست خبری رویداد ملی هوش مصنوعی و سلامت با محوریت تشخیص تداخلات دارویی در تالار شهید بهشتی برگزار شد، اظهار کرد: علت ۸۰ درصد مراجعه کودکان بر اثر مسمومیت دارویی،‌ سهوی و ناشی از عدم نگهداری مناسب داروهاست و به طور کلی در ایران سرانه مصرف خودسرانه قطره‌های چشمی، آنتی‌بیوتیک‌ها و مسکن‌ها بسیار بالاست. وی ادامه داد: در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان متوسط داروی مصرف شده هر بیمار ۶.۵ تا هفت نوع داروست که همین امر منجر به افزایش بروز پدیده سینرژیسم یا آنتاگونیست خواهد شد.

        سالم‌خبر: مدیرعامل انجمن بیماران تالاسمی، گفت: تحریم‌های دارویی علیه بیماران ایرانی، جنایت علیه بشریت است. تعداد فوتی‌ها قبل از تحریم، سالی ۱۰ تا ۲۰ مورد بود اما این آمارها به سالی ۱۵۰ تا ۱۸۰ مورد فوتی رسیده است.از اول بازگشت تحریم ها ۶۶۲ بیمار تالاسمی را از دست داده‌ایم. یونس عرب با اشاره به افزایش آمار فوتی‌ها به دلیل نبود دارو بر اثر تحریم‌ها افزود: سال ۱۴۰۰ سیاه‌ترین سال برای بیماران تالاسمی بوده است. قبل از تحریم ها به طور متوسط سالی ۱۰ تا ۲۰ مورد فوتی داشتیم ، عدد خیلی بزرگتر شد و رسیدیم به ۱۵۰ تا ۱۸۰ فوتی در سال و متاسفانه از آغاز بازگشت تحریم ها ۶۶۲ بیمار تالاسمی را از دست داده‌ایم. این آمارها را نمیتوان کتمان کرد.

        حضرت عباسی آنان که می‌فهمند به ریشتان می‌خندند
        سالم خبر: با دروغ و فریبکاری، زحمات مدافعین سلامت را به واژه خیانت ملوث کردید. به گزارش سالم خبر: سعید نمکی وزیر بهداشت دولت روحانی خطاب به امیرحسین قاضی زاده نامزد ریاست جمهوری گفت:  اشاره فرمودید مدیران کروناي کشور که خود واکسن فایزر زده بودند براي ملت واکسن نیاوردند و  باعث آسیب شدند همانها که میگفتند نمیگذاریم مردم کشور موش آزمایشگاهی واکسنهاي نامعتبر شوند.