در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        بالاترین مصرف تجهیزات پزشکی در بیماران قلب و عروق و ارتوپدی
        رئیس سازمان غذا و دارو بالاترین میزان مصرف تجهیزات پزشکی را مربوط به گروه قلب و عروق و ارتوپدی اعلام کرد. دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        سالم‌خبر: دارویی که از سوی دونالد ترامپ توصیه شده بود، ظاهراً در دوران همه‌گیری کرونا باعث مرگ‌ومیر هزاران نفر شده است. داروی «هیدروکسی کلروکین» در طول همه‌گیری کرونا معمولاً بدون برچسب و مجوز خاصی مصرف می‌شد. اکنون تحقیقات نشان می‌دهد که این داروی ضدمالاریا ممکن است باعث مرگ حدود 17,000 نفر در پنج کشور اروپایی و ایالات متحده در طول موج اول همه‌گیری کرونا شده باشد. سازمان غذا و داروی آمریکا در اسفند 1398 مجوز این دارو را صادر کرد، اما پس از چهار ماه دستور لغو آن را داد. براساس مقاله منتشرشده در Biomedicine & Pharmacotherapy، این دارو باعث عوارض جانبی شدید مانند اختلالات ریتم قلب می‌شود.

        با توزیع دستگاه MRI ؛ استیضاح یک وزیر لغو می‌شود
        سالم‌خبر: رئیس فرهنگستان علوم پزشکی ایران، گفت: اگر مجلس بخواهد وزیر استیضاح کند، همان وزیر تعدادی دستگاه تجهیزات پزشکی گرانقیمت را بین بعضی از استیضاح کنندگان توزیع می‌کند و استیضاح لغو می‌شود. اینها در شان جمهوری اسلامی و نظام نیست اما اینها اتفاق افتاده است و وجود دارد.

        کاهش 48 درصدی ریسک عود در بیماران ام‌اس و بهبود 60 درصدی علائم در بیماران کولیت اولسراتیو
        سالم‌خبر: تورنزو (Torenzo®) راهکار درمانی نوین است که برای اولین بار در کشور برای بیماران  مبتلا به ام‌اس و کولیت اولسراتیو توسط داروسازی دکتر عبیدی تولید شده و در دسترس بیماران قرار گرفته است. این داروی خوراکی ریسک عود در بیماران ام‌اس را تا 48 درصد و علائم بیماری کولیت اولسراتیو را تا 60 درصد کاهش می‌دهد.   سید امیر رضویان مدیرعامل شرکت داروسازی دکتر عبیدی در زمینه‌ی تولید تورنزو (Torenzo®) گفت: «این دارو با نام علمی اوزانیمود (Ozanimod) ، یک درمان خوراکی موثر، ایمن و با کیفیت است که تنها با یک بار مصرف در روز ریسک عود را در بیماران ام‌ اس کاهش می‌دهد. همچنین تورنزو (Torenzo®)  باعث بهبود چشم‌گیر علائم در بیماران مبتلا به کولیت اولسراتیو ‌می‌شود.