در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        حادثه عجیب برای مرد میانسال در میدان آزادی
        سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حادثه‌ای عجیب برای مردی میانسال خبر داد. سه‌شنبه، 25 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        حسین کرمانپور سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
        سالم خبر: وزیر بهداشت، با صدور حکمی حسین کرمانپور را به عنوان سرپرست روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد. از سوابق کرمانپور می‌توان به مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام پزشکی و رئیس اورژانس بیمارستان سینا اشاره کرد. به گزاش سالم خبر، وزیر بهداشت، با صدور حکمی حسین کرمانپور را به عنوان سرپرست روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.   محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت، حسین کرمانپور را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه منصوب کرد.   در متن حکم کرمانپور، آمده است: خدمت به مردم عزیز کشورمان، فرصت و نعمت مغتنمی است که خداوند منان به بندگان خدوم خویش ارزانی داشته است.

        عدم مدیریت دیابت همه بودجه حوزه سلامت را می‌بلعد
        سالم خبر: یک فوق تخصص غدد و متابولیسم با بیان اینکه داروهای نسل جدید به کاهش هزینه های درمان دیابت کمک می‌کند، گفت: اگر فکری به حال دیابت و درمان درست آن نشود تا چند سال آینده به ناچار مجبوریم همه بودجه‌های حوزه سلامت را در دیابت هزینه کنیم. به گزارش سالم خبر از انجمن دیابت ایران، علیرضا استقامتی در همایش اقتصاد سلامت افزود: بر اساس برآوردهایی که در سال ۲۰۲۱ انجام شده بیش از ۵۴۰ میلیون نفر در دنیا دچار دیابت هستند که پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد این آمار در سال ۲۰۴۵ به حدود ۸۰۰ میلیون نفر می‌رسد. وی اظهارداشت: در منطقه‌ ما، شیب دیابت فزاینده است و می‌طلبد که بیمه‌ها و دستگاه‌های متولی سلامت، فکری به حال این آمار فزاینده کنند.

        خسرو صادق‌نیت مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی شد
        سالم‌خبر: وزیر بهداشت و درمان با صدور حکمی خسرو صادق نیت را به عنوان مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی منصوب کرد. بر اساس حکم محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت، خسرو صادق نیت به عنوان مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب شد. در متن حکم مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی وزارت بهداشت، آمده است: خدمت به مردم کشورمان، فرصت و نعمت مغتنمی است که خداوند منان به بندگان خدوم خویش ارزانی داشته است. این فرصت در حوزه سلامت ارزش مضاعفی دارد که نتیجه آن کاهش آلام مردم و ارتقا سلامت جامعه است. نظر به تعهد و تجارب ارزشمند جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی منصوب می‌شوید.