در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        برنامه «زاویه پنهان» با كارشناسی لیلا علوی به تبلیغات كاذب و دروغین در رسانه‌ها در حوزه سلامت می‌پردازد كه یكشنبه‌ها از رادیو سلامت پخش می‌شود. شنبه، 22 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        تقویت زیرساخت‌های اقتصادی و اجتماعی کلید افزایش باروری است
        شهلا کاظمی پور، جمعیت‌شناس، در گفت‌وگو با ایلنا به بررسی تأثیر سیاست‌های تشویقی قانون جوانی جمعیت بر افزایش باروری و جمعیت پرداخت. وی با تأکید بر اهمیت تقویت زیرساخت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه، اظهار داشت که مشکلات اقتصادی و اجتماعی اصلی‌ترین موانع ازدواج به موقع و افزایش باروری هستند.

        در سازمان غذا و دارو قبل از کمبود باید به فکر تهیه مواد اولیه و نیازمندی‌های صنعت باشیم
        سالم‌خبر: وزیر بهداشت با بیان اینکه بر اساس برنامه هفتم توسعه، اساسنامه سازمان غذا و دارو باید به سرعت تهیه و تصویب شود، در عین حال به مشکلات حوزه دارو اشاره کرد و گفت: اجازه برداشت سهمی از صندوق توسعه ملی برای حل مشکلات دارو، گرفته شد. محمدرضا ظفرقندی در بیست و یکمین همایش سالیانه انجمن علمی داروسازان ایران که در هتل المپیک تهران برگزار شد، با تاکید بر اهمیت توجه به نظام دارو، نظام ژنریک، قیمت گذاری، نوسازی صنایع و تعامل بیمه‌ها و حوزه داروسازی، یادآور شد: در حال حاضر مشکل اصلی در حوزه دارو، کمبود نقدینگی صنایع به دلیل چرخه مالی نامناسب از سوی دولت، بیمه‌ها و دانشگاه‌ها است.

        شرکت‌های داروسازی و تجهیزات پزشکی نتوانستند نقدینگی ۳۵۰ میلیون دلاری خود را تامین کنند
        سالم‌خبر: معاون توسعه و مدیریت منابع سازمان غذا و دارو، گفت: برای امسال جهت تامین نقدینگی حوزه دارو یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار تخصیص داده شده است، اما تامین آن یک میلیارد و ۵۰ میلیون دلار است؛ شرکت‌های دارویی و تجهیزاتی نتوانستند نقدینگی حدود ۳۵۰ میلیون دلار را تامین کنند و متعاقب آن، ارز را بخرند. فرشته میرزازاده درباره تخصیص‌های ارزی و اعتباری به این سازمان جهت تامین دارو، تجهیزات و ملزومات پزشکی و همچنین شیرخشک با گذشت حدود شش ماه از سال جاری، گفت: تخصیص‌های ارزی توسط بانک مرکزی صورت می‌گیرد اما مابه‌التفاوت ارز در اجرای طرح دارویار را سازمان برنامه وبودجه تخصیص می‌دهد.