در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        10 تکنیک پیشگیری و سلامت دهان و دندان در سال 1403
        دندان‌های تمیز و مرتب یکی از بهترین الگوهای سلامت دهان و دندان است که با رعایت تکنیک‌های بهداشتی می‌توان به دست آورد. اگر از همان ابتدا بهداشت دهان و دندان را رعایت کنید، دندان‌هایتان دچار درد و ناراحتی نمی‌شود و این أصول به رعایت بهداشت دهان و دندان‌ها کمک خیلی خوبی می‌کند و دندان‌ها و لبخندی زیبا را برای فرد به ارمغان می‌آورد. در ادامه با تیم دندانپزشکی دکتر قاسمی همراه باشید تا ۱۰ تکنیک پیشگیری و سلامت دهان و دندان را بررسی با هم می‌کنیم. چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        پسر جوان به جای دندانپزشک سارق شد
        چندی پیش مرد جوانی با پلیس تماس گرفت و از سرقت گوشی تلفن همراهش خبر داد: در حال صحبت با تلفن همراهم بودم که دو پسر جوان سوار بر موتورسیکلت به سمتم آمدند و با من تصادف کردند.

        برنج استان گیلان بالاترین و برنج استان گلستان پایین‌ترین میزان آرسنیک را دارد
        سالم‌خبر: عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی روشی را برای پخت برنج پیشنهاد کرد که ضمن حفظ ویتامین‌های محلول در آب برنج، ۷۰ درصد آرسنیک از برنج خارج می‌شود. سمیرا ربیعی، استادیار و دکترای تخصصی علوم تغذیه آلودگی با فلزات سنگین را یکی از موارد آلودگی‌های محیطی برنج برشمرد و گفت: آلودگی آب و خاک و همچنین نزدیک بودن مزارع برنج به مراکز صنعتی و فاضلاب‌های مربوطه در تجمع این آلودگی در برنج موثر هستند. سمیرا ربیعی آلودگی با آرسنیک را یکی از آلودگی‌های شایع در برنج عنوان کرد و افزود: آرسنیک یکی از سمی‌ترین عناصر جهان و به طور جدی کشنده است. آرسنیک در اکثر مواد غذایی به مقدار بسیار اندک یافت می‌شود اما میزان آن در حدی نیست که تهدیدی برای سلامتی محسوب شود.

        نتایج مثبت شیمی درمانی سرطان پانکراس
        تحقیقات جدید نشان می‌دهد که انجام شیمی‌درمانی سرطان پانکراس چه قبل و چه بعد از عمل جراحی برداشتن تومور، نتایج بهتری نسبت به زمانی که داروها را فقط بعد از جراحی دریافت می‌کردند، داشت.