در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        کودک 10ساله چرا قاتل شد؟
        در میان حوادثی که در هفته‌های اخیر در کشور رخ داد، 2حادثه عجیب و تکان‌دهنده بود؛ چراکه در هر دو حادثه، مجرمان 2دختر خردسال بودند که در جریان جنایت‌هایی هولناک، 2نفر را به قتل رسانده بودند. چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        کمبود داروهای هموفیلی شدت گرفته است؛ سه بیمار از ابتدای سال جان خود را از دست داده‌اند
        سالم‌خبر: وضعیت دسترسی به داروهای بیماری هموفیلی روز به روز دچار افت می‌شود به طوری که از ابتدای سال تاکنون سه بیمار هموفیلی شامل دو جوان و یک کودک به دلیل کمبود دارو جان خود را دست داده‌اند. امین افشار، رییس هیات مدیره کانون هموفیلی ایران در گفت‌وگو با ایلنا ضمن گرامی داشت هفته حمایت از بیماران هموفیلی در خصوص آمار مبتلایان به این بیماری در کشور گفت: حدود ۱۳ هزار و ۵۰۰ تا ۱۴ هزار بیمار شناسایی شده هموفیلی در کشور داریم. بیشتر موارد ابتلا به این بیماری مردان هستند، اما زنانی با اختلال انعقادی نیز داریم با این تفاوت که زنان دچار اختلالات انعقادی به دلیل خونریزی ماهیانه، مشکلاتشان نسبت به مردان دو چندان است.

        با توزیع دستگاه MRI ؛ استیضاح یک وزیر لغو می‌شود
        سالم‌خبر: رئیس فرهنگستان علوم پزشکی ایران، گفت: اگر مجلس بخواهد وزیر استیضاح کند، همان وزیر تعدادی دستگاه تجهیزات پزشکی گرانقیمت را بین بعضی از استیضاح کنندگان توزیع می‌کند و استیضاح لغو می‌شود. اینها در شان جمهوری اسلامی و نظام نیست اما اینها اتفاق افتاده است و وجود دارد.

        سهم سلامت از تولید ناخالص ملی در کشور دچار پسرفت قابل‌ملاحظه‌ای است
        سالم‌خبر: رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات بیوتکنولوژی پزشکی ایران، گفت: افزایش سهم سلامت از تولید ناخالص داخلی به رغم پیشرفت ۹درصدی از سال ۱۳۹۱ تا ۱۴۰۲، ظاهرا اکنون به ۵.۵ درصد رسیده است که پسرفتی قابل‌ملاحظه‌ای محسوب می‌شود. اکبر عبدالهی‌اصل در هفدهمین نشست کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق بازرگانی تهران که به بررسی وضعیت کلی صنعت دارو اختصاص داشت با ارائه گزارشی درباره اقتصاد دارو، افزود: بر اساس گزارش بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول، درآمد سرانه ناخالص ایران نسبت به میانگین دنیا رو به افزایش است درحالی که مردم چنین احساسی ندارند. جمعیت سالمند کشور در حال افزایش است اما شاخص امید به زندگی در بدو تولد از سال ۲۰۱۹ روند نزولی یافته که دلیل آن مشخص نیست.