در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه ارز به تولیدکننده دارو و تجهیزات پزشکی نمی‌دهند
        سالم‌خبر: سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی به دستور معاون اول و مصوبات هیات وزیران احترام بگذارند و تعلل نکنند و ارز را به تولیدکننده بدهند.  علیرضا چیذری، رییس انجمن صنفی تولید، تامین، توزیع و صادرکنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی و دارویی با بیان این مطلب ضمن تکذیب قاچاق معکوس دارو و شیرخشک گفت :بهانه ای به نام کمبود ارز نیست، کشوری که چند میلیون بشکه نفت در روز صادر می کند و ماشین های خارجی با این حجم به صورت وارد می کند مردمش  نباید دنبال دارو باشند. سه‌شنبه، 25 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        به نام رهبری برای خود انحصار دارو ایجاد می‌کنند
        سالم‌خبر: بخش بزرگی از صنعت داروی کشور، دولتی است. مانند هلدینگ تیپیکو که متعلق به تامین اجتماعی است یا هلدینگ دارویی برکت به متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام است. طبیعی است بخش خصوصی تیز با تشکیل انجمن‌ها و سندیکاها به دنبال منافع خود باشد؛ آن‌ها البته ساختار مافیایی ندارند. همه این‌ها هم با سازمان غذا و دارو طرف هستند که یک سازمان دولتی است. بیایید به جای این کلمه که خیلی مناسب هم نیست، از لفظ «اصحاب تعارض منافع» استفاده کنیم.

        بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه ارز به تولیدکننده دارو و تچهیزات پزشکی نمی‌دهند
        سالم‌خبر: سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی به دستور معاون اول و مصوبات هیات وزیران احترام بگذارند و تعلل نکنند و ارز را به تولیدکننده بدهند.  علیرضا چیذری، رییس انجمن صنفی تولید، تامین، توزیع و صادرکنندگان تجهیزات و ملزومات پزشکی و دارویی با بیان این مطلب ضمن تکذیب قاچاق معکوس دارو و شیرخشک گفت :بهانه ای به نام کمبود ارز نیست، کشوری که چند میلیون بشکه نفت در روز صادر می کند و ماشین های خارجی با این حجم به صورت وارد می کند مردمش  نباید دنبال دارو باشند.

        با توزیع دستگاه MRI ؛ استیضاح یک وزیر لغو می‌شود
        سالم‌خبر: رئیس فرهنگستان علوم پزشکی ایران، گفت: اگر مجلس بخواهد وزیر استیضاح کند، همان وزیر تعدادی دستگاه تجهیزات پزشکی گرانقیمت را بین بعضی از استیضاح کنندگان توزیع می‌کند و استیضاح لغو می‌شود. اینها در شان جمهوری اسلامی و نظام نیست اما اینها اتفاق افتاده است و وجود دارد.