در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        سریع‌ترین راه جستجوی داروهای کمیاب
        رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به پاسخگویی سامانه 190 به مردم درباره کمبودهای دارویی، گفت: مردم می‌توانند در مدت‌زمان کوتاهی داروی مورد نظر خود را در سامانه تیتک جستجو کنند. سه‌شنبه، 25 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        توزیع بیش از 23 میلیون عدد وارفارین در بازار
        مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: طی هفته گذشته 13.7 میلیون عدد وارفارین در کشور توزیع شده است و در هفته اول مرداد نیز 10 میلیون عدد از این دارو در سراسر کشور توزیع خواهد شد.

        درمان دیابت کشف شد
        سالم‌خبر: نخستین درمان دیابت نوع ۲ در جهان با روش سلول درمانی در چین محقق شده است که طی آن مردی ۵۹ ساله که به مدت ۲۵ سال مبتلا به دیابت نوع ۲ و متحمل عوارض شدید این بیماری بود، اکنون از شر آن رها شده است. گروهی از دانشمندان و پزشکان چینی در یک دستاورد نوآورانه پزشکی، برای اولین بار با استفاده از روش سلول‌درمانی توانسته‌اند یک بیمار دیابتی را درمان کنند. به نقل از آی‌ای، بیمار مردی ۵۹ ساله است که به مدت ۲۵ سال دیابت نوع ۲ را تحمل کرده و با عوارض شدید این بیماری مواجه بود. وی با وجود دریافت پیوند کلیه در سال ۲۰۱۷ بیشتر عملکرد جزایر لانگرهانس خود را که برای تنظیم سطح گلوکز خون حیاتی است، از دست داده بود و به چندین تزریق روزانه انسولین وابسته بود.

        سازمان غذا و دارو: بوتاکس "دیسپورت500" تقلبی است
        روابط عمومی سازمان غذا و دارو، داروی دیسپورت500 را تقلبی اعلام کرد و از مردم خواست درصورت مشاهده فرآورده تقلبی مذکور، موضوع را به معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور اطلاع دهند.