در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        ۲۰ درصد از تومورهای شایع کودکان به تومورهای مغزی اختصاص دارد
        سالم‌خبر: یک متخصص مغز و اعصاب با بیان اینکه ۲۰ درصد از تومورهای شایع کودکان به تومورهای مغزی اختصاص دارد، گفت: نیازمند اراده قوی برای اجرای رویکرد چندتخصصی در درمان تومورهای مغزی کودکان هستیم. نخستین کارگروه «کنگره دو سالانه بین‌المللی انکولوژی کودکان (یادبود پروفسور پروانه وثوق)» با رویکرد چندتخصصی در تومورهای شایع مغزی کودکان، صبح چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مؤسسه محک برگزار شد. مرتضی اشرافی متخصص مغز و اعصاب بیمارستان فوق تخصصی محک در ابتدا با بیان اینکه رویکرد چند تخصصی به تومورهای مغزی ضرورت پزشکی در ایران است؛ گفت: متأسفانه در حالی‌که سال‌هاست در دنیا این رویکرد علمی اجرا می‌شود در ایران از آن استقبال نشده است. چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        سالم خبر: مدیرکل دفتر مدیریت بیماری‌های غیرواگیر وزارت بهداشت با اعلام اجرای رایگان و کشوری برنامه تشخیص زودرس سرطان‌های شایع، همچنین از آغاز برنامه غربالگری پوکی استخوان زنان بالای ۵۰ سال برای اولین بار در کشور خبر داد. به گزارش سالم خبر،کوروش اعتماد گفت: تشخیص زودرس برای بیماری هایی انجام می شود که هم بار سلامتی و مالی زیادی را به حوزه سلامت جامعه و مردم تحمیل کنند و هم تشخیص زودرس آنها امکان انجام یک مداخله موثر را فراهم کند. وی افزود: در بین بیماری های مختلف چند بیماری از جمله دو سرطان شایع روده بزرگ و پستان در دستور کار قرار دارند. در هر دو نوع سرطان، برنامه تشخیص زودرس در کل کشور به صورت رایگان در حال انجام است.

        حضرت عباسی آنان که می‌فهمند به ریشتان می‌خندند
        سالم خبر: با دروغ و فریبکاری، زحمات مدافعین سلامت را به واژه خیانت ملوث کردید. به گزارش سالم خبر: سعید نمکی وزیر بهداشت دولت روحانی خطاب به امیرحسین قاضی زاده نامزد ریاست جمهوری گفت:  اشاره فرمودید مدیران کروناي کشور که خود واکسن فایزر زده بودند براي ملت واکسن نیاوردند و  باعث آسیب شدند همانها که میگفتند نمیگذاریم مردم کشور موش آزمایشگاهی واکسنهاي نامعتبر شوند.

        سالم‌خبر: معاون درمان وزارت بهداشت گفت: پروانه فعالیت بیمارستان گاندی به دلیل برطرف نکردن مشکلات مربوط به استاندارد آتش‌نشانی و قرارداد با بیمه‌ها تمدید نشده بود. سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت امروز در نشست خبری دهه فجر که در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، از رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری شیرخواران و کودکان زیر ۷ سال کشور در مراکز درمانی دولتی خبر داد و گفت: این موضوع در هیات دولت مصوب شد و بزودی به همه دانشگاه‌های علوم پزشکی و مراکز درمانی دولتی ابلاغ می‌شود. کریمی افزود: درمان ۳۳ میلیون نفر نیز در قالب نظام ارجاع در شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر ،روستاها و عشایری رایگان شده است.