در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        سلامت مردم شوخی بردار نیست
        سالم‌خبر: رییس کل سازمان نظام پزشکی ایران، در نشست با منتخبین مجلس دوازدهم، گفت: در حوزه سلامت از وابستگی مطلق به خودکفایی مطلق رسیدیم و نه تنها به خودکفایی رسیدیم؛ بلکه پزشکی و سیستم شبکه بهداشت ما مورد غبطه کشورهای پیشرفته دنیا است. محمد رئیس‌زاده با اشاره به نقش مهم قانونگذاری در مجلس شورای اسلامی برای مرتفع کردن بخشی از این مشکلات، افزود: رهبر معظم انقلاب سیاست‌های کلی سلامت را در فروردین ۹۳ ابلاغ کردند که همان نقشه راه درستی برای ادامه خدمات بهداشتی درمانی دارویی در کشور است. متأسفانه هنوز بسیاری از بندهای این سند بالادستی از سوی نهادهای ذی ربط و مسئولین مختلف اجرا نشده است. چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        به نام رهبری برای خود انحصار دارو ایجاد می‌کنند
        سالم‌خبر: بخش بزرگی از صنعت داروی کشور، دولتی است. مانند هلدینگ تیپیکو که متعلق به تامین اجتماعی است یا هلدینگ دارویی برکت به متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام است. طبیعی است بخش خصوصی تیز با تشکیل انجمن‌ها و سندیکاها به دنبال منافع خود باشد؛ آن‌ها البته ساختار مافیایی ندارند. همه این‌ها هم با سازمان غذا و دارو طرف هستند که یک سازمان دولتی است. بیایید به جای این کلمه که خیلی مناسب هم نیست، از لفظ «اصحاب تعارض منافع» استفاده کنیم.

        همفکران شما وزارت بهداشت را از واردات هرگونه واکسن منع کردند، حضرت عباسی آنان که می‌فهمند به ریشتان می‌خندند
        سالم‌خبر: سعید نمکی، وزیر بهداشت و درمان دولت دوازدهم در نامه‌ای به امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهارات او درباره واردات واکسن کرونا را نادرست خواند.

        حضرت عباسی آنان که می‌فهمند به ریشتان می‌خندند
        سالم خبر: با دروغ و فریبکاری، زحمات مدافعین سلامت را به واژه خیانت ملوث کردید. به گزارش سالم خبر: سعید نمکی وزیر بهداشت دولت روحانی خطاب به امیرحسین قاضی زاده نامزد ریاست جمهوری گفت:  اشاره فرمودید مدیران کروناي کشور که خود واکسن فایزر زده بودند براي ملت واکسن نیاوردند و  باعث آسیب شدند همانها که میگفتند نمیگذاریم مردم کشور موش آزمایشگاهی واکسنهاي نامعتبر شوند.