در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        افزایش شدید موارد سرطان روده بزرگ در کودکان و نوجوانان
        سالم‌خبر: یک مطالعه جدید نشان می دهد که سرطان روده بزرگ به طور پیوسته در بین جوانان در ایالات متحده در دو دهه گذشته افزایش یافته است، به طوری که نوجوانان دارای بیشترین جهش در میزان سرطان بوده اند. به گزارش مدیسن نت، محققان در نشست پزشکی هفته بیماری‌های گوارشی در واشنگتن دی سی گزارش دادند که میزان سرطان روده بزرگ بین سال‌های ۱۹۹۹ تا ۲۰۲۰ در بین کودکان ۱۰ تا ۱۴ ساله ۵۰۰ درصد افزایش یافته است. محققان دریافتند که این میزان در بین نوجوانان ۱۵ تا ۱۹ سال ۳۳۳ درصد و در بین ۲۰ تا ۲۴ سال ۱۸۵ درصد افزایش یافته است. دکتر «اسلام محمد»، پزشک متخصص داخلی در دانشگاه میزوری-کانزاس سیتی، در بیانیه خبری گفت: «سرطان روده بزرگ دیگر فقط به عنوان یک بیماری جمعیت مسن تلقی نمی‌شود. چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        شاخص سلامت نوزادان در ایران فراتر از کشورهای خاورمیانه
        سالم خبر: دبیر انجمن پزشکان کودکان ایران با بیان این‌که یکی از افتخارات کشور ما این است که مرگ و میر کودکان در کشور ما از میانگین جهانی پایین‌تر است، گفت: در منطقه خاورمیانه کمترین آمار مرگ و میر نوزادان مربوط به ایران است.  به گزارش سالم خبر، محمد زنوزی راد  دبیر اجرایی همایش علمی سالیانه انجمن پزشکان کودکان ایران و چهل و پنجمین یادبود دکتر محمد قریب، درباره وضعیت سلامت کودکان در ایران اظهار کرد: یکی از معیارهای سازمان جهانی بهداشت برای بررسی شاخص‌های سلامت در یک کشور، میزان مرگ و میر نوزادان و کودکان است که این موضوع نشانگر اهمیت سلامت کودکان در جهان است.

        سالم‌خبر: مدیرعامل انجمن اوتیسم گفت: آمار اوتیسم در ایران یک تولد به ازای هر ۱۵۰ تولد است و درمان و توانبخشی آن هزینه‌های زیادی به خانواده‌ها تحمیل می‌کند. سعیده صالح غفاری مدیرعامل انجمن اوتیسم در نشست خبری «مسیر امید هم‌خواهی اوتیسم» که در محل انجمن اوتیسم برگزار شد، با اشاره به جلسه مدتی قبل این انجمن با معاون اول ریاست جمهوری، گفت: مسیر مطالبه‌گری اوتیسم یک یا دو ساله نیست و بالغ بر شش سال است که حداقل ۲۳ سازمان در این زمینه آگاه می‌شوند. وی گفت: آمار اوتیسم در ایران یک تولد به ازای هر ۱۵۰ تولد است و اوتیسم پیچیده‌ترین اختلال دوران رشدی_تکاملی است و درمان و توانبخشی آن هزینه‌های زیادی به خانواده‌ها تحمیل می‌کند و در بزرگسالی این فشارها افزایش بیشتری هم می‌یابند.

        حضرت عباسی آنان که می‌فهمند به ریشتان می‌خندند
        سالم خبر: با دروغ و فریبکاری، زحمات مدافعین سلامت را به واژه خیانت ملوث کردید. به گزارش سالم خبر: سعید نمکی وزیر بهداشت دولت روحانی خطاب به امیرحسین قاضی زاده نامزد ریاست جمهوری گفت:  اشاره فرمودید مدیران کروناي کشور که خود واکسن فایزر زده بودند براي ملت واکسن نیاوردند و  باعث آسیب شدند همانها که میگفتند نمیگذاریم مردم کشور موش آزمایشگاهی واکسنهاي نامعتبر شوند.