در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: مجوز پذیرش در علوم پزشکی برای دانشگاه‌های غیرانتفاعی صادر می‌شود
        سالم‌خبر: دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: پیگیر این هستیم که امتیازات و مجوز علوم‌پزشکی غیرانتفاعی را صادر کنیم به ویژه  برای مراکزی که از امکانات قوی برخوردار هستند. عبدالحسین خسروپناه در نوزدهمین مجمع عمومی اتحادیه دانشگاه‌های غیر دولتی غیر انتفاعی صبح امروز با حضور دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و روسای این موسسات و دانشگاه‌ها، گفت: نباید این موسسات را تافته جدابافته از کل حکمرانی آموزش عالی کل کشور بدانیم. باید یک حکمرانی در آموزش عالی کشور حاکم باشد و ذیل آن هم دانشگاه‌ها و موسسات غیر انتفاعی قرار گیرند. من متعمدانه واژه حکمرانی را گفتم. نگفتم حکمت داری، ویژگی حکمرانی مشارکت حداکثری ذی نفعان است. چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        عرضه دارو و شیرخشک در عطاری‌ها تخلف است
        سالم‌خبر: رئیس اداره نظارت بر فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: داروخانه، تنها محل مجاز عرضه و فروش داروهای شیمیایی،گیاهی و سنتی، شیرخشک، مکمل‌های ورزشی و تغذیه‌ای محسوب می‌شود و عرضه و فروش موارد مذکور در واحدهای صنفی، عطاری‌ها و... ممنوع بوده و تخلف است. جواد دانای باغکی با اشاره به ممنوعیت هرگونه عرضه و فروش داروهای گیاهی، شیرخشک و مکمل‌های ورزشی در واحدهای صنفی خاطرنشان کرد: فروشندگان گیاهان دارویی(عطاری‌ها) تنها مجاز به فروش گیاهان خشک و صرفا به‌صورت جداگانه و نه به صورت ترکیبی، فرآورده‌های دارای پروانه بهداشتی ساخت معتبر بر اساس قانون نظام صنفی و قوانین جاری کشور هستند.

        سالم‌خبر: گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره دلیل کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی در دستور هفته جاری مجلس قرار دارد.

        سالم خبر: مرکز مدیریت بیماری‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، اعلام کرد: شناسایی سگ‌های صاحب‌ دار و گله‌ای و تجویز داروی ضد انگل هر ۶ هفته یکبار توسط سازمان دامپزشکی برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کیست هیداتید الزامی است. به گزارش سالم خبر از دفتر مدیریت بیماری‌های وزارت بهداشت، میزبان اصلی انگل «کیست هیداتید»، سگ و میزبان واسطه آن نشخوارکنندگان هستند که سبب آلودگی و ایجاد کیست هیداتید در کبد، ریه و سایر اعضاء می‌شوند. انسان هم به صورت تصادفی در اثر تماس با سگ، خاک و سبزیجات آلوده به تخم انگل به بیماری مبتلا می‌شود و عوارض بیماری به صورت کیست در اندام‌های مختلف بدن از جمله کبد و ریه تظاهر پیدا می‌کند. کیست هیداتید یک بیماری پیشرونده و مزمن است و پس از سال‌ها، تشخیص داده می‌شود.