در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        برای معاون درمان وزارت بهداشت و دغدغه هایش!
        سالم‌خبر: علی سالاریان، عضو شورای عالی نظام پزشکی در یادداشتی نوشت: اخیرا مصاحبه ای دیده شد از معاون محترم درمان وزارت بهداشت دکتر سعید کریمی که در آن پزشکان را به عقوبتی دردناک  شامل جریمه ۱۰و ۲۵و ۵۰ برابری برای مراتب اثبات گران فروشی تهدید کرده است.این اعداد از هر جا و هر مقامی که صادر شده باشد اعلام و تکرار آن بوسیله دکتر کریمی که فردی آگاه به مشکلات و ستم های تعرفه ایست خطایی آشکار است.  آنچه از دکتر کریمی در این سال ها دیده ام این بوده که در مقام معاونت درمان علی رغم زیرکی و قاطعیت  همچون  شناگری با دست های بسته بوده که هیچ گاه میزان هنر شناگریش به چشم نیامد. چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        با توزیع دستگاه MRI ؛ استیضاح یک وزیر لغو می‌شود
        سالم‌خبر: رئیس فرهنگستان علوم پزشکی ایران، گفت: اگر مجلس بخواهد وزیر استیضاح کند، همان وزیر تعدادی دستگاه تجهیزات پزشکی گرانقیمت را بین بعضی از استیضاح کنندگان توزیع می‌کند و استیضاح لغو می‌شود. اینها در شان جمهوری اسلامی و نظام نیست اما اینها اتفاق افتاده است و وجود دارد.

        آیا وزیر بهداشت آینده از میان اعضای کمیته‌های سلامت ستاد انتخاباتی پزشکیان برگزیده خواهند شد؟
        سالم‌خبر: آیین تجلیل از اعضای کمیته های سلامت استان‌های ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در دانشگاه تهران برگزار شد. در این نشست چهره‌های شاخص نظام سلامت کشور حضور داشتند و طی دقایقی به مشکلات و مطالبات مردم و جامعه پزشکی و ضرورت تغییر نگرش در این حوزه پرداختند. سیدرضا رئیس کرمی، رئیس کمیته سلامت ستاد انتخابات، محمدرضا ظفرقندی رئیس سابق سازمان نظام پزشکی،  محمدجعفر قائم پناه نماینده رئیس جمهور منتخب، شاهین آخوندزاده، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران، محمدعلی محسنی بندپی، نماینده و عضو سابق کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، محمدجواد کبیر، رئیس اسبق سازمان بیمه سلامت و حمید چوبینه، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در این نشست سخن گفتند.

        سازمان غذا و دارو عامل ایجاد تمامی کمبودهای دارویی در کشور است
        سالم‌خبر: عامل ایجاد کمبودهای دارویی در کشور دقیقا نتیجه سیاست‌های سازمان غذا و داروست. ضمن آنکه این سازمان با سیاست‌های خود موجب به‌هم‌ریختگی مولفه‌های بازار دارو در کشور می‌شود. به گزارش سالم‌خبر؛ اکبر عبداللهی اصل، عضو هیئت علمی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران و رئیس هیات‌مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات بیوتکنولوژی پزشکی ایران در دومین همایش اقتصاد و مدیریت دارو با همراهی شرکت آسترازنکا تحت عنوان همایش کمبودهای دارویی؛ ریشه‌ها و راهکارها با بیان این مطلب در مورد عوامل ایجاد کمبودهای دارویی در کشور، افزود: بحث سیاست‌گذاری و سیاسی بودن در کشور ما بسیار مطلب بزرگی است.