در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        عوارض جانبی داروهای کاهش دهنده چربی خون
        داروهای استاتینی، داروهای کاهش‌دهنده کلسترول هستند که می‌توانند خطر ابتلا به مشکلات عمده سلامت قلبی را کاهش دهند و به طور شایعی بوسیله پزشکان تجویز می‌شوند. چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        طرح دارویار هنوز 52 میلیارد تومان طلبکار است
        سالم‌خبر: رئیس سازمان غذا و دارو درباره آخرین وضعیت تخصیص ارز دارو و تجهیزات پزشکی، گفت: حدوداً ۷۵ هزار میلیارد تومان برای دارویار مصوب شده است که از این عدد تا الان ۲۳ هزار میلیارد تومان تخصیص پیدا کرده و حدود ۱۳۴۰۰ میلیارد تومان آن به داروخانه‌های سرپایی و بستری رسیده است.   سید حیدر محمدی درباره اجرای طرح اصلاح سیاست‌های ارزی دارو اظهار کرد: ارز ۴۲۰۰ تومانی و اختلاف آن با ارز آزاد باعث شده بود که بخشی از دارو‌های ما از زنجیره خارج شود، لذا طرح اصلاح سیاست‌های ارزی اجرا شد تا به جای این‌که ارز را به ابتدای زنجیره بدهیم، یارانه دارو به انتهای زنجیره اختصاص یابد. وی افزود: بر این اساس بانک مرکزی مابه‌التفاوت را در قالب یارانه پرداخت می‌کند تا پرداخت از جیب بیمار افزایش پیدا نکند.

        شاید بیش از ۵۰۰ قلم دارویی در کشور کمبود داریم
        سالم‌خبر: سخنگوی سازمان نظام پزشکی ایران، گفت: در حال حاضر در کشور شاید بیش از ۵۰۰ قلم دارویی در کشور کمبود داشته باشیم یا تعدادی از اقلام دارویی ما دچار فقدان یا نبود باشد. رضا لاری‌پور، سخنگوی سازمان نظام پزشکی ایران درباره چرایی کاهش استقبال دانشجویان پزشکی از رشته‌های تخصصی جراحی همچون جراحی کودکان و جراحی قلب و نگرانی از کمبود متخصص در این رشته‌ها در آینده گفت: در مورد بیماری‌های شایعی مثل بیماری‌های قلب و عروق یا بیماری فشار خون و دیابت و سرطان‌ها که مهم‌ترین عوامل مرگ و میر در کشور ما را تشکیل می‌دهند.

        نکاتی که لازم است در مورد جراحی قلب باز بدانید
        جراحی بای‌پس عروق کرونر (CABG) شایع‌ترین نوع عمل قلب است که روی افراد بزرگسال انجام می‌شود. طی این عمل، یک شریان یا رگ سالم به شریان کرونری پیوند زده می‌شود تا ناحیه مسدود شده را دور بزند. در نتیجه جریان خون به سمت قلب آزادانه انجام خواهد شد.