در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        3 خــواهــر خواهان قصاص برادرزاده خود شدند
        پسر جوان که در اقدامی کینه‌جویانه مادربزرگش را خفه کرده و به قتل رسانده بود، بزودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود. چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        با توزیع دستگاه MRI ؛ استیضاح یک وزیر لغو می‌شود
        سالم‌خبر: رئیس فرهنگستان علوم پزشکی ایران، گفت: اگر مجلس بخواهد وزیر استیضاح کند، همان وزیر تعدادی دستگاه تجهیزات پزشکی گرانقیمت را بین بعضی از استیضاح کنندگان توزیع می‌کند و استیضاح لغو می‌شود. اینها در شان جمهوری اسلامی و نظام نیست اما اینها اتفاق افتاده است و وجود دارد.

        آقای رئیس‌جمهور! در برخورد قاطع با مداخله‌گران بی‌صلاحیت در حوزه سلامت چه برنامه‌ای دارید؟
        سالم‌خبر: سیدموید علویان، پزشک و استاد بازنشسته دانشگاه در نامه‌ای به مسعود پزشکیان، رییس‌جمهوری با اشاره به دغدغه های موجود در نظام سلامت کشور، سوالاتی را مطرح کرد. در این نامه آمده است: با سلام و احترام. اینجانب به عنوان عضوی از جامعه پزشکی که عمر خود را صرف خدمت به بیماران در حد توان و تلاش علمی برای تربیت نیروهای متخصص و فوق‌تخصص و‌ محقق با آموزش و انجام تحقیقات در حوزه هپاتیت، صرف کرده‌ام و مردم و بیماران در چند هفته اخیر برای شرکت و یا عدم در انتخابات و رأی به چه گزینه‌ای مورد سؤال قرار گرفتم و برای پاسخ‌دادن به سؤالات آنها نیاز به درک درست نظرات و برنامه‌های کاندیداها در حوزه سلامت دارم. سیدموید علویان-استاد بازنشسته دانشگاه بقیه ا...: با سلام و احترام.

        نامزدهای انتخاباتی از حداقل‌ها در حوزه بهداشت بی‌اطلاع‌اند!
        سالم‌خبر: جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه از ارزش افزوده کالاها و خدمات، درصدی برای بخش سلامت است، گفت: تقریبا هیچ سالی ارزش افزوده کالاها و خدمات  که درصدی از آن به بخش سلامت اختصاص دارد، داده نشده است، هیچ سالی و این دولت و آن دولت، نیز فرقی نمی‌کند. الان این نامزد‌ها باید به‌عنوان رئیس مجلس، به‌عنوان نمایندگان مجلس باید پاسخ دهند که در دفاع از این ارزش افزوده ۹ درصد که از کالا‌ها می‌گرفتید که حالا ۱۰ درصد شده است، بخش یارانه اش چه شد. سه درصد سهم سلامت از این ارزش افزوده کجا رفته است؟ چرا صداوسیما این را از این‌ها نخواست؟   نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در حالی دومین مناظره را برگزار کردند که بخش مهمی از این مناظره به حوزه بهداشت و درمان می پرداخت.