در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        هشدار صادر شد/ وزش باد شدید در تهران
        بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است. چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        نابینایان را به مراکز ورزشی راه نمی‌دهند!
        مراکز ورزشی در سطح شهر تهران افراد نابینا را راه نمی‌دهند. این مراکز شرط کرده‌اند نابینایان فقط در صورت داشتن همراه می‌توانند ثبت‌نام کنند و آن‌ها را بدون داشتن همراه‌ ثبت‌نام نمی‌کنند در حالیکه این شرط هزینه‌های آنها را دو برابر کرده و موجب ترک ورزش آنها می‌شود.

        فاجعه گسترش بی‌رویه کلانشهرها؛ از تخریب محیط زیست تا ظهور بحران‌های اجتماعی
        کلانشهرها، به ویژه تهران، با توسعه بی‌رویه خود، نه تنها محیط زیست را در مقیاس وسیع تخریب می‌کنند، بلکه با ایجاد مشکلاتی چون آلودگی هوا، بحران‌های اجتماعی و روانی، به مکانی خسته‌کننده و پر از تنش برای ساکنان خود تبدیل شده‌اند. در گفتگویی با سعید معیدفر، جامعه‌شناس، ابعاد مختلف این معضلات و تأثیرات آن بر زیست شهری و هویت شهروندان بررسی شده است.

        در سازمان غذا و دارو قبل از کمبود باید به فکر تهیه مواد اولیه و نیازمندی‌های صنعت باشیم
        سالم‌خبر: وزیر بهداشت با بیان اینکه بر اساس برنامه هفتم توسعه، اساسنامه سازمان غذا و دارو باید به سرعت تهیه و تصویب شود، در عین حال به مشکلات حوزه دارو اشاره کرد و گفت: اجازه برداشت سهمی از صندوق توسعه ملی برای حل مشکلات دارو، گرفته شد. محمدرضا ظفرقندی در بیست و یکمین همایش سالیانه انجمن علمی داروسازان ایران که در هتل المپیک تهران برگزار شد، با تاکید بر اهمیت توجه به نظام دارو، نظام ژنریک، قیمت گذاری، نوسازی صنایع و تعامل بیمه‌ها و حوزه داروسازی، یادآور شد: در حال حاضر مشکل اصلی در حوزه دارو، کمبود نقدینگی صنایع به دلیل چرخه مالی نامناسب از سوی دولت، بیمه‌ها و دانشگاه‌ها است.