در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        واریز مستمری مددجویان بهزیستی/ خبر خوش برای مددجویان
        با پیگیری دیوان محاسبات کل کشور، مستمری مددجویان سازمان بهزیستی پرداخت می‌شود. چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        فروش فیلم‌هایی مبتذل کودک‌آزاری در تلگرام
        آنچه که در این بین قابل توجه و تامل است، نحوه فعالیت افراد در این سیستم است. براساس اطلاعات به‌دست‌آمده، صاحبان کانال‌ها و گروه‌های مبتذل اینترنتی، در سیستم بانکی رسمی کشور فعالیت می‌کنند. یعنی به سادگی، شماره کارت بانکی در اختیار خریداران فیلم‌های مبتذل قرار می‌دهند. این امر نشان می‌دهد فعالیت مالی که در این میان صورت می‌گیرد، مخفی و پنهان نیست. یعنی ارز دیجیتال یا دلار برای فروش فیلم‌ها و تصاویر مبتذل نمی‌گیرند. بلکه برای ارسال محتوای هنجارشکن، به‌راحتی شماره کارت بانکی با نام و نام خانوادگی مشخص در اختیار خریداران قرار می‌دهند.

        هشدار! کودک را در خودرو تنها نگذارید حتی برای 5 دقیقه
        با شروع فصل گرم سال و رسیدن به مردادماه، دمای برخی از نقاط کشور بشدت افزایش پیدا می‌کند به طوری که این روزها در خبرها می‌شنوید موج گرما در راه پایتخت است و روزهای گرمی را در یکی،‌دو هفته آینده تجربه خواهیم کرد.

        ضوابط ارزی واردات دارو تمدید شد
        سالم خبر: بانک مرکزی بخشنامه «تمدید مجدد مهلت بهره‌گیری از مفاد بخشنامه شماره ۲۶۵ (برای واردات دارو و مواد اولیه تجهیزات و ملزومات پزشکی و قطعات مصرفی شیرخشک نوزادان) تا پایان مهر ۱۴۰۳» را ابلاغ کرد. به گزارش سالم خبر، بانک مرکزی بخشنامه جدیدی در خصوص «تمدید مجدد مهلت بهره‌گیری از مفاد بخشنامه شماره ۲۶۵ تا پایان مهر ماه ۱۴۰۳» و «اصلاح بند ۸ از قسمت د بخش اول مجموعه مقررات ارزی» ابلاغ کرد.