در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        ۴۰۰ پزشک در بازار خرید و فروش مسکن فعالیت می‌کنند
        رئیس اسبق اتحادیه مشاوران املاک از فعالیت بیش از ۴۰۰ پزشک در بازار مسکن تهران خبر داد. چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        با توزیع دستگاه MRI ؛ استیضاح یک وزیر لغو می‌شود
        سالم‌خبر: رئیس فرهنگستان علوم پزشکی ایران، گفت: اگر مجلس بخواهد وزیر استیضاح کند، همان وزیر تعدادی دستگاه تجهیزات پزشکی گرانقیمت را بین بعضی از استیضاح کنندگان توزیع می‌کند و استیضاح لغو می‌شود. اینها در شان جمهوری اسلامی و نظام نیست اما اینها اتفاق افتاده است و وجود دارد.

        سهم سلامت از تولید ناخالص ملی در کشور دچار پسرفت قابل‌ملاحظه‌ای است
        سالم‌خبر: رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات بیوتکنولوژی پزشکی ایران، گفت: افزایش سهم سلامت از تولید ناخالص داخلی به رغم پیشرفت ۹درصدی از سال ۱۳۹۱ تا ۱۴۰۲، ظاهرا اکنون به ۵.۵ درصد رسیده است که پسرفتی قابل‌ملاحظه‌ای محسوب می‌شود. اکبر عبدالهی‌اصل در هفدهمین نشست کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق بازرگانی تهران که به بررسی وضعیت کلی صنعت دارو اختصاص داشت با ارائه گزارشی درباره اقتصاد دارو، افزود: بر اساس گزارش بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول، درآمد سرانه ناخالص ایران نسبت به میانگین دنیا رو به افزایش است درحالی که مردم چنین احساسی ندارند. جمعیت سالمند کشور در حال افزایش است اما شاخص امید به زندگی در بدو تولد از سال ۲۰۱۹ روند نزولی یافته که دلیل آن مشخص نیست.

        همسایه‌های ایران عمدتا آلوده به تب دنگی هستند
        سالم‌خبر: رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت گفت: در شهرهای تهران، مشهد، قم و قزوین بیمار تب دنگی شناسایی شده است. شهنام عرشی رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با بیان اینکه هیچ موردی مبنی بر ابتلا به «تب دنگی» در شهر تهران گزارش نشده، اظهار کرد: حدود یک ماه پیش بیماری تب دنگی در دانشگاه‌های علوم‌ پزشکی «شهید بهشتی» و «ایران» شناسایی شد، اما این موضوع به معنی ابتلا به تب دنگی در شهر تهران نیست. موارد شناسایی شده جزو موارد وارداتی بودند. وی ادامه داد: اینطور نباید تصور کرد که شناسایی یک بیمار به معنای ابتلای آن بیماری در شهری است که بیمار در آن شناسایی شده است. سیستم بهداشتی و درمانی کشور نسبت به شناسایی بیمار هوشیار بوده و فرد مبتلا شناسایی شده است.