در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        درباره ویتامین F چه می دانید؟
        اگربه ویتامین F فکر کنید، احتمالاً اول از همه تصور می‌کنید که این ماده همان‌ طور که از اسمش بر می‌آید، یک ویتامین است. اگر چنین باوری داشته باشید، احتمالاً با خواندن خط‌های بعدی متعجب خواهید شد. پنج‌شنبه، 27 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        بیماران بابت خرید دارو 80 همت از جیب خود پرداختند
        سالم‌خبر: نایب رئیس هیئت مدیره انجمن شرکت‌های پخش دارو و مکمل، گفت: بازار دارویی حدود ۱۷۰ همت به قیمت مصرف کننده در سال ۱۴۰۲ بود و حدود ۸۰ همت از این عدد از جیب بیمار پرداخت شده است. این رقم بسیار زیاد است و اصلا قرار نبوده بیمار اینطور پرداخت انجام دهد. وحید محلاتی، افزود: آقای پزشکیان قبل از مشخص شدن وضعیت هیئت وزیران و پیش از رأی اعتماد مجلس به وزرا این دستور را به چند بخش از جمله سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی دادند که به شرایط هشدارآمیز دارو رسیدگی کنند.

        حسین کرمانپور سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
        سالم خبر: وزیر بهداشت، با صدور حکمی حسین کرمانپور را به عنوان سرپرست روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد. از سوابق کرمانپور می‌توان به مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام پزشکی و رئیس اورژانس بیمارستان سینا اشاره کرد. به گزاش سالم خبر، وزیر بهداشت، با صدور حکمی حسین کرمانپور را به عنوان سرپرست روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.   محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت، حسین کرمانپور را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه منصوب کرد.   در متن حکم کرمانپور، آمده است: خدمت به مردم عزیز کشورمان، فرصت و نعمت مغتنمی است که خداوند منان به بندگان خدوم خویش ارزانی داشته است.

        پس از مصرف لیمو عمانی این اتفاقات مفید و مضر در بدن رخ می دهد
        لیمو عمانی به دلیل دارا بودن ویتامین C و خواص ضد باکتریایی، نقش موثری در پاکسازی روده‌ها و تقویت سلامت گوارشی دارد. این میوه با حذف سموم و میکروارگانیسم‌های مضر از روده‌ها، به حفظ سلامت دستگاه گوارش کمک می‌کند.