در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        درباره ویتامین F چه می دانید؟
        اگربه ویتامین F فکر کنید، احتمالاً اول از همه تصور می‌کنید که این ماده همان‌ طور که از اسمش بر می‌آید، یک ویتامین است. اگر چنین باوری داشته باشید، احتمالاً با خواندن خط‌های بعدی متعجب خواهید شد. پنج‌شنبه، 27 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        مردم سراغ برندهای خاص شیرخشک نروند
        مدیرکل امور فرآورده‌های طبیعی سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو، با تاکید بر اینکه فرمولاسیون همه شیرخشک های معمولی یکی است از مردم خواست با اجتناب از برندهای خاص خود را به دردسر نیاندازند.

        دو داروی لاغری و چربی‌سوز جلبک و بلوبری غیرمجاز است
        سالم‌خبر: روابط عمومی سازمان غذا و دارو نسبت به فرآورده لاغری غیرمجاز چربی سوز جلبک و بلوبری هشدار داد. به گزارش سالم‌خبر، روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: فرآورده لاغری چربی سوز جلبک و بلوبری غیرمجاز بوده و دستور جمع آوری آن صادر شده است. بنابراین با اعلام هشدار نسبت به عدم مصرف محصول لاغر کننده و چربی سوز جلبک و بلوبری با ادعای درمانی خاطرنشان می‌شود که استفاده از فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل تقلبی و غیرمجاز سلامتی افراد را به خطر انداخته و با توجه به اهمیت موضوع، اداره کل فراورده‌های سنتی و مکمل دستور جمع آوری این فرآورده غیرمجاز را داده است.

        سهم سلامت از تولید ناخالص ملی در کشور دچار پسرفت قابل‌ملاحظه‌ای است
        سالم‌خبر: رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات بیوتکنولوژی پزشکی ایران، گفت: افزایش سهم سلامت از تولید ناخالص داخلی به رغم پیشرفت ۹درصدی از سال ۱۳۹۱ تا ۱۴۰۲، ظاهرا اکنون به ۵.۵ درصد رسیده است که پسرفتی قابل‌ملاحظه‌ای محسوب می‌شود. اکبر عبدالهی‌اصل در هفدهمین نشست کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق بازرگانی تهران که به بررسی وضعیت کلی صنعت دارو اختصاص داشت با ارائه گزارشی درباره اقتصاد دارو، افزود: بر اساس گزارش بانک جهانی و صندوق بین‌المللی پول، درآمد سرانه ناخالص ایران نسبت به میانگین دنیا رو به افزایش است درحالی که مردم چنین احساسی ندارند. جمعیت سالمند کشور در حال افزایش است اما شاخص امید به زندگی در بدو تولد از سال ۲۰۱۹ روند نزولی یافته که دلیل آن مشخص نیست.