در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        بازگشت به کارِ دو استاد مقصر در ماجرای تحقیر و خودکشی دکتر پرستو بخشی
        یک پزشک می‌گوید: «هرچند خودکشی در میان اعضای کادر درمان موضوع تازه‌ای نیست، اما در موردِ خانم دکتر پرستو بخشی، مسئله نقص سیستماتیک در وزارت بهداشت و قوانین موجود در آن، مانند قانون طرح، نحوه توزیع نیروها، کمیسیون موارد خاص، دخالت نیروهای محلی در کار پزشک طرحی و ... به‌قدری برجسته است که اهمیت این موضوع را دوچندان می‌کند.» چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        دایره فهرست دارویی کشور را تنگ‌تر کنید! به واردات دارو نیاز نداریم همه را خود تولید می‌کنیم!
        سالم‌خبر: هیات مدیره سندیکای تولید کنندگان مواد دارویی، در نامه‌ای به رئیس جمهور منتخب، خواستار اصلاح نظام دارویی کشور در جهت کاهش هزینه دسترسی به دارو شد. در نامه هیأت مدیره سندیکای تولید کنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی به مسعود پزشکیان رئیس جمهور منتخب، آمده است: ضمن عرض تبریک به مناسبت انتخاب امیدوارانه ملت ایران و آرزوی دستیابی به تمام اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی در دوران ریاست جمهوری حضرتعالی، بر خود وظیفه می‌دانیم اولویت‌های امور دارو را در سه بند به عنوان اصلاح نظام دارویی و کاهش هزینه دسترسی به دارو، یادآوری نماییم.

        با توزیع دستگاه MRI ؛ استیضاح یک وزیر لغو می‌شود
        سالم‌خبر: رئیس فرهنگستان علوم پزشکی ایران، گفت: اگر مجلس بخواهد وزیر استیضاح کند، همان وزیر تعدادی دستگاه تجهیزات پزشکی گرانقیمت را بین بعضی از استیضاح کنندگان توزیع می‌کند و استیضاح لغو می‌شود. اینها در شان جمهوری اسلامی و نظام نیست اما اینها اتفاق افتاده است و وجود دارد.

        مصوبات هیات مقررات‌زدایی تسهیلگر فعالیت پزشکان جوان است
        سالم خبر: وزیر امور اقتصادی در نامه‌ای به سرپرست ریاست جمهوری اعلام کرد: بررسی‌ها و گزارش‌های مرکز مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار نشان می‌دهد احیا و تفکیک پروانه طبابت از پروانه مطب و حذف شرط کسب امتیاز برای اخذ پروانه طبابت و اشتغال فاقد تبعات منفی است.