در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        گوشت را کی بشوریم قبل از فریز کردن یا قبل از پختن؟
        شستن گوشت شامل شستن تکه‌های خرد شده یا کامل گوشت در زیر آب است تا بقایای پوست و چربی و خون از بین برود. پنج‌شنبه، 27 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        پاستیل‌ فله‌ای مورد تأیید سازمان غذا و دارو نیست
        رئیس مرکز تحقیقات حلال سازمان غذا و دارو گفت: پاستیل‌های باز و فله مورد تایید سازمان غذا و دارو نیست.

        دو داروی لاغری و چربی‌سوز جلبک و بلوبری غیرمجاز است
        سالم‌خبر: روابط عمومی سازمان غذا و دارو نسبت به فرآورده لاغری غیرمجاز چربی سوز جلبک و بلوبری هشدار داد. به گزارش سالم‌خبر، روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: فرآورده لاغری چربی سوز جلبک و بلوبری غیرمجاز بوده و دستور جمع آوری آن صادر شده است. بنابراین با اعلام هشدار نسبت به عدم مصرف محصول لاغر کننده و چربی سوز جلبک و بلوبری با ادعای درمانی خاطرنشان می‌شود که استفاده از فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل تقلبی و غیرمجاز سلامتی افراد را به خطر انداخته و با توجه به اهمیت موضوع، اداره کل فراورده‌های سنتی و مکمل دستور جمع آوری این فرآورده غیرمجاز را داده است.

        مسیر غیرحضوری برای تهیه داروهای تک نسخه ای!
        سالم‌خبر: دبیر کارگروه بررسی و تدوین فهرست دارویی ایران، مسیر غیرحضوری تهیه داروهای تک نسخه ای را تشریح کرد. نازیلا یوسفی گفت: در راستای حرکت به سمت دولت الکترونیک و تسهیل فرایندها، ثبت درخواست داروهای تک‌نسخه‌ای توسط فرد متقاضی از منزل و در سامانه میز خدمت الکترونیک سازمان غذا و دارو به آدرس https://khedmat.fda.gov.ir، انجام می‌شود.