در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        با این روش ها از بالا رفتن فشار خون در امان بمانید
        کارشناس ارشد گروه بهبود تغذیه مرکز بهداشت خوزستان گفت: تغییرات ساده در سبک زندگی مانند کاهش مصرف چربی و نمک رژیم غذایی و فعالیت بدنی منظم موجب کاهش سطح چربی (کلسترول) و فشارخون می‌شود و می‌توان احتمال بروز بسیاری از بیماری‌ها از جمله دیابت و بیماری‌های عروق کرونر قلب را کاهش داد. پنج‌شنبه، 27 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        با توزیع دستگاه MRI ؛ استیضاح یک وزیر لغو می‌شود
        سالم‌خبر: رئیس فرهنگستان علوم پزشکی ایران، گفت: اگر مجلس بخواهد وزیر استیضاح کند، همان وزیر تعدادی دستگاه تجهیزات پزشکی گرانقیمت را بین بعضی از استیضاح کنندگان توزیع می‌کند و استیضاح لغو می‌شود. اینها در شان جمهوری اسلامی و نظام نیست اما اینها اتفاق افتاده است و وجود دارد.

        مسوولان سازمان غذا و دارو به چه کاری مشغول‌اند؟ نفس بیماران تنفسی از نبود دارو به تنگ آمده است!
        سالم‌خبر: احساس امنیت بیماران تنفسی همراه با با نفس‌های صدا دار آنان چندیست به تنگی نشسته و بی‌حس شده است. هر تصمیم‌سازی و سیاستی از سوی وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو می‌تواند حتی بر شمارش نفس‌های آنان تاثیرگذار باشد کمااینکه بوده است. مشکل از زمانی آغاز شد که سازمان غذا و دارو واردات برخی داروها همانند اسپری‌های تنفسی را بدون توجه به اینکه مشابه تولید داخل دارد یا خیر به گروه کالایی 22 تغییر داد. اقدامی که بسیاری از متخصصان و کارشناسان بر این نکته اتفاق نظر داشتند که سازمان باید به موازات این تصمیم، منابع ارزی آن را نیز در نظر می‌گرفت تا کوچکترین تنش یا لرزشی موجب کمبود داروی بیماران نشود.

        هشدار برای مصرف داروی تقلبی اوزمپیک برای کاهش وزن
        سالم‌خبر: سازمان جهانی بهداشت، اخیرا درباره تقلبی بودن برخی از داروهای درمان دیابت نوع ۲ و کاهش وزن هشدار داد. به گزارش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، این هشدار پزشکی مربوط به سه دسته تقلبی از داروی تزریقی سماگلوتاید است. یکی از نسخه‌های پرفروش آن با نام تجاری «اوزمپیک» شناخته می‌شود و در سال ۲۰۲۳ در کشورهای برزیل، انگلیس و ایالات متحده شناسایی شده است. یوکیکو ناکاتانی دستیار مدیر کل سازمان جهانی بهداشت گفت: سازمان بهداشت جهانی به متخصصان مراقبت‌های بهداشتی، مقامات نظارتی و مردم توصیه می‌کند که از این دسته‌های تقلبی داروها آگاه باشند. ما از ذی‌نفعان می‌خواهیم که هرگونه استفاده از داروهای مشکوک را متوقف کرده و به مقامات مربوطه گزارش دهند.