در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        6 تصور غلط درباره فرزندآوری/ عوارض مرگبار سقط جنین
        گاهی خانواده در شرایطی است که توقع فرزنددار شدن را ندارد و فکر می‌کند نمی‌تواند آن را بپذیرد. در این شرایط، برخی از زوجین ممکن است به از بین بردن فرزند خود فکر کنند اما سقط جنین عوارض شدید و مرگباری دارد. چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        4700 نوزاد در "طرح نفس" از سقط نجات پیدا کردند
        رئیس مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت از نجات 4 هزار و 700 فرزند از ابتدای اجرایی شدن طرح نفس(نجات فرزندان سقط) در کشور خبر داد.

        "فریز تخمک در دمای منفی 96 درجه" راهی برای مادر شدن در آینده
        مدیر مرکز درمان ناباروری ابن سینا با بیان این که توان باروری افراد با افزایش سن به صورت لگاریتمی کاهش می‌یابد، گفت: زنانی که امکان ازدواج یا فرزندآوری در سنین پایین را ندارند می‌توانند با "فریز کردن تخمک خود" در سال‌های آینده فرزنددار شوند.

        ایران بهترین مراکز درمان ناباروری دنیا را دارد
        سامل خبر: رئیس مرکز تحقیقات سلامت مردان و بهداشت باروری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه ایران بهترین مراکز درمان ناباروری دنیا را دارد، می‌گوید: درمان جویان خارجی به دلیل پزشکان حاذق، تجهیزات به روز پزشکی و همچنین پایین بودن هزینه درمان به ایران می‌آیند. به گزارش سالم خبر، حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد زوج های ایرانی نابارورند. یعنی از هر ۱۰۰ خانوار ایرانی، ۱۰ تا ۱۵ خانوار لذت شیرین فرزنددار شدن را تجربه نخواهند کرد. ناباروری فقط لذت پدر یا مادر بودن را از زوج‌ها نمی گیرد بلکه باعث کاهش رشد جمعیت هم می‌شود. درمان ناباروری در ایران پیشرفت‌های فراوانی داشته است و دیگر لازم نیست زوج‌های نابارور ایرانی برای درمان راهی کشورهای اروپایی شوند.