در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        لیموترش یخ زده انبار طبیعی ویتامین‌هاست
        آیا تا به حال به فریز کردن لیمو فکر کرده اید؟ این یک روش بسیار سودمند است و ما در ادامه همه چیز را در این باره به شما خواهیم گفت. جمعه، 28 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        بیماران بابت خرید دارو 80 همت از جیب خود پرداختند
        سالم‌خبر: نایب رئیس هیئت مدیره انجمن شرکت‌های پخش دارو و مکمل، گفت: بازار دارویی حدود ۱۷۰ همت به قیمت مصرف کننده در سال ۱۴۰۲ بود و حدود ۸۰ همت از این عدد از جیب بیمار پرداخت شده است. این رقم بسیار زیاد است و اصلا قرار نبوده بیمار اینطور پرداخت انجام دهد. وحید محلاتی، افزود: آقای پزشکیان قبل از مشخص شدن وضعیت هیئت وزیران و پیش از رأی اعتماد مجلس به وزرا این دستور را به چند بخش از جمله سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی دادند که به شرایط هشدارآمیز دارو رسیدگی کنند.

        حسین کرمانپور سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
        سالم خبر: وزیر بهداشت، با صدور حکمی حسین کرمانپور را به عنوان سرپرست روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد. از سوابق کرمانپور می‌توان به مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام پزشکی و رئیس اورژانس بیمارستان سینا اشاره کرد. به گزاش سالم خبر، وزیر بهداشت، با صدور حکمی حسین کرمانپور را به عنوان سرپرست روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.   محمدرضا ظفرقندی وزیر بهداشت، حسین کرمانپور را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه منصوب کرد.   در متن حکم کرمانپور، آمده است: خدمت به مردم عزیز کشورمان، فرصت و نعمت مغتنمی است که خداوند منان به بندگان خدوم خویش ارزانی داشته است.

        فواید درمانی آلو که بعد از مصرف نصیبتان می شود/ کسانی که معده سردی دارند آلو را با این مواد غذایی بخورند
        آلو یک میوه خوشمزه کم کالری با ویتامین‌ها و مینرال های متنوع، فیبر و آنتی اکسیدان‌ها است. اگر آلو خشک باشد، کالری و فیبرش بیشتر است.