در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        نوشیدن این تعداد لیوان چای در روز مجاز است
        مصرف بیش از حد چای و بیش از ۵ فنجان در روز به دلیل مقدار بالای کافئین می‌تواند مشکلاتی را برای افراد ایجاد کند، که مهم‌ترین آن، ایجاد کم‌خونی است. جمعه، 28 اردیبهشت 1403

        عناوین مرتبط
        مردم این فرآورده های آرایشی را نخرند
        سالم‌خبر: سازمان غذا و دارو، محلول آرایش پاک کن با نام تجاری RACO، محصول ادوپرفیوم با نام تجاری Happy Day هپی دی، انواع فرآورده‌های مراقبت از پوست از جمله ژل کنترل کننده چربی صورت و شوینده صورت با نام تجاری NEUTROGENA را غیر مجاز معرفی کرد. بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، همچنین محصولات بالم مرطوب کننده و محافظ لب با نام تجاری BYPHASSE، سرم ضدآکنه با نام تجاری LINDA، سرم لیفت کننده پوست با نام تجاری BYPHASSE غیر مجاز می‌باشند. روابط عمومی سازمان غذا و دارو با اعلام اینکه سطح عرضه در تیررس نظارت‌های همیشگی سازمان غذا و دارو است، از مردم خواست برای حفظ سلامت جامعه در صورت مواجهه با محصولات نامبرده موضوع را به معاونت‌های غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی اطلاع دهند.

        کسانی که سالم هستندباید روزانه چقدر قند ساده بخورند؟
        به توصیه انجمن قلب آمریکا نیز دریافت قندهای ساده برای زنان به میزان ۱۰۰ کالری روزانه (۲۵ گرم) و برای مردان ۱۵۰ کالری روزانه (۳۵ گرم) مجاز است.

        آب برنج این موقع از روز مصرف شود وزن را کم می کند!
        ترند این روزها در شبکه‌های اجتماعی برای کاهش وزن Ricezempic است که بین کاربران در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد. طرفداران این روش ادعا دارند با آب برنج می‌توان به کاهش وزن دست یافت اما کارشناسان کمتر متقاعد شده‌اند.