در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        تبادل دانش روز دنیا برای حل مشکل ناباروی در کنگره زنان و زایمان
        سالم خبر: رئیس انجمن زنان و زایمان ایران گفت: مشکل ناباروی در ایران با توجه به مشکل جوانی جمعیت یکی از مهمترین مسائلی است که باید برای ان راهکار پیدا کرد و پزشکان زنان و زایمان در ان نقش مهمی برای حل مشکلات ناباروری ایفا می کنند به گزارش سالم خبر، سودابه کاظمی رئیس انجمن زنان و زایمان ایران با توجه به بحث جوانی جمعیت  در کشور گفت : در حال حاضر موضوع جمعیت و افزایش فرزند آوری بسیار اهمیت دارد چرا که در کشور با بحران جمعیت روبرو هستیم  به همین دلیل  مسائل مرتبط به بارداری و فرزند آوری از مسائل مهمی است که باید به آن پرداخته شود . دوشنبه، 21 خرداد 1403

        عناوین مرتبط
        ۳۵ تا ۴۰ درصد از زوج‌‎ها با درمان ناباروری با روشهای IVF بچه‎‌دار می‌شوند
        سالم خبر: رئیس انجمن باروری و ناباروری ایران گفت: زوج هایی که برای درمان ناباروری مراجعه می‌کنند بر اساس میزان مشکلاتشان از احتمال موفقیت مختلفی برخوردار خواهند بود . میزان موفقیت حاصل از انجام روش های کمک باروری( IVF ) در سیستم هاي بین المللي ۳۵ تا ۴۰ درصد ، و این میزان در مراکز ناباروری کشور ماهم صدق می کند. محمد ابراهیم پارسانژاد فوق تخصص نازایی و استاد دانشگاه شیراز در مورد درمان ناباروی گفت: وقتی زوجی برای درمان ناباروری مراجعه می کنند در مرحله اول درمان های سطحی مربوط به زوجین  برای انها تجویز می شود و در صورت لزوم درمان های اولیه به سمت درمان های پیشرفته سطح ۳ می رود.

        سالم‌خبر: رئیس انجمن علمی ژنتیک پزشکی ایران گفت: آنچه مایه تعجب است، بی‌تفاوتی قانون‌گذاران نسبت به نتیجه معکوس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت است. سیدمحمد اکرمی، افزود: در گزارشی اعلام شد که در 10 ماه اول 1401، طلاق پنج درصد زیاد، ازدواج پنج درصد کم و فرزندآوری نیز پنج درصد کم شده است؛ یعنی اگر دوستان سکوت می‌کردند، شاید الان 15 درصد جلوتر بودیم! قانون موسوم به «جوانی جمعیت و حمایت از خانواده» واکنش‌های بسیاری را به ویژه در محافل علمی ‌داشته است. تقریبا همه کارشناسان معتقدند این قانون نه ‎تنها در جهت افزایش جمعیت مؤثر نیست، بلکه دقیقا عکس آن عمل می‌کند و عامل امتناع بسیاری از خانواده‌ها از فرزندآوری می‌شود.

        ایران جزو پنج کشور برتر در کاهش مرگ مادران است
        سالم خبر: رئیس انجمن متخصصان زنان و زایمان با بیان اینکه ایران جزو پنج کشور برتر دنیا در کاهش مرگ و میر مادران هنگام موالید است، گفت: اکنون این شاخص به  ۲۲ در ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است که کاهش چشمگیری در سال‌های اخیر داشته است. به گزارش سالم خبر، سودابه کاظمی در حاشیه بیستمین کنگره بین المللی متخصصان زنان و زایمان که در مرکز همایشهای برج میلاد برگزار شد، در جمع خبرنگاران افزود: متخصصان حوزه زنان و زایمان در بحث جوانی جمعیت نقش مهمی دارند و لازم است در سیاست گذاری های جمعیتی جایگاه ثابتی برای آنان در نظر گرفته شود و به عنوان عضو اصلی قرارگاه جوانی جمعیت قرار گیرند.