در برج های آ اس پ تهران آمبولانس خصوصی مرکز سلامتی ایران قرار دارد آمبولانس خصوصی مرکز ایران
      آمبولانس خصوصی ASP
        آمبولانس آ اس پ تهران
        چرا کمبود قلم‌های انسولین نوومیکس در این چند ماه به مرز بحران رسیده است؟
        سالم‌خبر: پیرمردی با کهولت سن به سختی به جایگاه دکتر داروخانه مراجعه می‌کند و می‌گوید: «چندین روز است که در به در در داروخانه‌های شهر می‌چرخم؛ حتی به شهرهای مجاور رفته‌ام، اما به من می‌گویند «نداریم! اگر هم بیاید، یک‌روزه تمام می‌شود». همسر دیابتی من الآن با این قند خونش چه کند؟» روزی نیست که از این قبیل تماس‌ها و مراجعات مکرر نداشته باشیم. حتی بعضی بیماران به دانشگاه‌های علوم پزشکی و معاونت غذا و دارو مراجعه کرده‌اند، اما پاسخ درستی نگرفته‌اند. به راستی چرا کمبود قلم‌های انسولین بخصوص نوومیکس در این چند ماه دچار بحران شده است؟ معتقدم گاهی بحران و بلایای طبیعی و ... دوشنبه، 21 خرداد 1403

        عناوین مرتبط
        سالم‌خبر: رئیس سازمان غذا و دارو گفت: فقط یک درصد از دارو‌های مصرفی وارد کشور می‌شود و امسال نیز بانک مرکزی از تولیدکنندگان دارو حمایت بیشتری خواهد کرد. سیدحیدر محمدی در برنامه تلویزیونی صف اول درباره اهمیت برگزاری نمایشگاه ایران فارما در کشور اظهار داشت: نمایشگاه ایران فارما که هر سال برگزار می‌شود یکی از بزرگ‌ترین رویداد‌های نمایشگاهی است که در حوزه دارو در کشور ماست. هر سال این رویداد رو به توسعه است یعنی امسال بیش از ۷۰۰ شرکت در این نمایشگاه شرکت کردند که ۳۳ شرکت خارجی بودند که از کشور‌های مختلف عمده آنها شرکت‌های هندی و چینی بودند و سایر شرکت‌هایی که از کشور‌های دیگر در نمایشگاه حاضر بودند.

        با توزیع دستگاه MRI ؛ استیضاح یک وزیر لغو می‌شود
        سالم‌خبر: رئیس فرهنگستان علوم پزشکی ایران، گفت: اگر مجلس بخواهد وزیر استیضاح کند، همان وزیر تعدادی دستگاه تجهیزات پزشکی گرانقیمت را بین بعضی از استیضاح کنندگان توزیع می‌کند و استیضاح لغو می‌شود. اینها در شان جمهوری اسلامی و نظام نیست اما اینها اتفاق افتاده است و وجود دارد.

        به نام رهبری برای خود انحصار دارو ایجاد می‌کنند
        سالم‌خبر: بخش بزرگی از صنعت داروی کشور، دولتی است. مانند هلدینگ تیپیکو که متعلق به تامین اجتماعی است یا هلدینگ دارویی برکت به متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام است. طبیعی است بخش خصوصی تیز با تشکیل انجمن‌ها و سندیکاها به دنبال منافع خود باشد؛ آن‌ها البته ساختار مافیایی ندارند. همه این‌ها هم با سازمان غذا و دارو طرف هستند که یک سازمان دولتی است. بیایید به جای این کلمه که خیلی مناسب هم نیست، از لفظ «اصحاب تعارض منافع» استفاده کنیم.